Πότε ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης των κατολισθήσεων στον ΒΟΑΚ

Ημερομηνία:

Εντός του 2020 αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες οδικής ασφάλειας και αποκατάστασης των σημείων στον ΒΟΑΚ, που έχουν υποστεί κατολισθήσεις από έντονα καιρικά φαινόμενα. Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με θέμα την πορεία των έργων στον ΒΟΑΚ, κυρίως εντός των ορίων της περιφερειακής ενότητας Χανίων, δόθηκε η διαβεβαίωση, ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα θα δρομολογηθούν τα έργα όλων των οριστικά μελετημένων αποκαταστάσεων (που αφορούν κυρίως σε 6 θέσεις στο τμήμα Σούδα–Καλύβες, αλλά και σε άλλες θέσεις όπως τα Νωπήγεια) με στόχο οι εργασίες να ξεκινήσουν εντός του έτους. Για τις κατολισθήσεις σε Σταλό & Γαλατά, οι οποίες έχουν αντιμετωπιστεί με προσωρινά μέτρα, εκκρεμούν οι οριστικές μελέτες αποκατάστασης

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, στην οποία συμμετείχαν ο υφυπουργός Υποδομών, Γ. Κεφαλογιάννης, στελέχη του υπουργείου, ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων, Νίκος Καλογερής και στελέχη της περιφέρειας, ο Γ.Γ. Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι τα τα 2 σημαντικά έργα οδικής ασφάλειας στα τμήματα Σούδα–Καλύβες και Γεωργιούπολη–Πετρές, θα ενταχθούν στο ΕΣΠΑ και θα δημοπρατηθούν εντός του 2020.

Όσον αφορά στο σχεδιαζόμενο νέο σύγχρονο αυτοκινητόδρομο και για τα τμήματα από Σούδα έως Ρέθυμνο, ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών, Γιάννης Καρνέσης ενημέρωσε πως βρίσκονται σε διαδικασία επιλογής τελικής χάραξης αφού επιλυθούν κάποια τελικά ζητήματα αδειοδοτήσεων. Ο Αντιπεριφερειάρχης ζήτησε και έλαβε τη διαβεβαίωση ότι, πριν οριστικοποιηθεί η επιλεγμένη λύση, θα προηγηθεί αναλυτική ενημέρωση για τη μορφή και την προβλεπόμενη πορεία του νέου οδικού άξονα.

Τέλος ως προς το τμήμα Χανιά – Κίσαμος, ο Γενικός Γραμματέας διαβεβαίωσε πως έχει ληφθεί η απόφαση, το έργο να υλοποιηθεί μέσω του δικαιώματος προαίρεσης που προβλέπεται στο διαγωνισμό του έργου παραχώρησης. Στα πλαίσια αυτά, θα ανατεθεί άμεσα η προμελέτη για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο από το Βαμβακόπουλο έως την είσοδο της Κισάμου. Ο κ. Κεφαλογιάννης και ο κ. Καλογερής τόνισαν την ανάγκη εκκίνησης των μελετητικών διαδικασιών, καθώς στο συγκεκριμένο τμήμα δεν υπάρχει μελετητική ωριμότητα. Επίσης συζητήθηκε η επιβεβλημένη ανάγκη ολοκλήρωσης της μελέτης Παράκαμψης Κισάμου, για την οποία έχει δοθεί εντολή επικαιροποίησης της ΜΠΕ.
Ο κ. Καλογερής, ευχαρίστησε τους κυρίους Κεφαλογιάννη, Καραγιάννη και Καρνέση για την εκτενή ενημέρωση, ενώ τόνισε την ανάγκη για συνεχή συνεργασία κατά την εξέλιξη αυτών των πολύ σημαντικών έργων, που είναι σε κάθε περίπτωση τα σημαντικότερα για την Π.Ε. Χανίων.

Στη σύσκεψη μετείχαν επίσης, η Γενική Διευθύντρια Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών Κρήτης, κα Ελένη Δοξάκη, και ο Ειδικός Σύμβουλος του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων, κ. Νεκτάριος Κουμάκης.

flashnews.gr

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Δημιουργείται εθνικό δίκτυο μονοπατιών και διαδρομών πεζοπορίας...

Χρηματοδοτούνται με 41,22 εκατ. ευρώ 107 νέες προτάσεις. Η δημιουργία...

Τέλος χρόνου με την κτηματογράφηση- Η διαδικασία...

Εάν δεν δηλωθούν τα ακίνητα, τότε καταλήγουν στο ελληνικό...

Δημιουργείται εθνικό δίκτυο μονοπατιών και διαδρομών πεζοπορίας...

Χρηματοδοτούνται με 41,22 εκατ. ευρώ 107 νέες προτάσεις. Η δημιουργία...

Τέλος χρόνου με την κτηματογράφηση- Η διαδικασία...

Εάν δεν δηλωθούν τα ακίνητα, τότε καταλήγουν στο ελληνικό...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Δημιουργείται εθνικό δίκτυο μονοπατιών και διαδρομών πεζοπορίας – Η πρόταση για την Κρήτη

Χρηματοδοτούνται με 41,22 εκατ. ευρώ 107 νέες προτάσεις. Η δημιουργία...

Τέλος χρόνου με την κτηματογράφηση- Η διαδικασία για να μη χάσετε τα ακίνητα σας

Εάν δεν δηλωθούν τα ακίνητα, τότε καταλήγουν στο ελληνικό...

Εκλογές στη Γερμανία: Ποιος είναι ο Φρίντριχ Μερτς και ποια είναι η ατζέντα του

Ο Φρίντριχ Μερτς χωρίς προηγούμενη κυβερνητική εμπειρία, καλείται να...