Ξεκίνησαν σήμερα οι χειμερινές εκπτώσεις- Τι να προσέξετε

Ημερομηνία:

Ξεκίνησαν σήμερα οι χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου.

Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 (1η Κυριακή των εκπτώσεων), τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00– 18:00.

Διαβάστε τις οδηγίες που εξέδωσε προς τους πολίτες το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών:

Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σεζόν, για τα οποία η έκπτωση είναι συνήθως χαμηλή. Για τις προσφορές, η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αφορά είδη παρωχημένης εποχής.

Οι καταναλωτές δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από τις μεγάλες εκπτώσεις.

Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.

Για την περίοδο των εκπτώσεων, πρέπει να υπάρχει πινακίδα σε ορατά από τους καταναλωτές σημεία του καταστήματος και των βιτρινών, που θα αναγράφει το ποσοστό των εκπτώσεων, που παρέχονται, στις τιμές πώλησης κάθε είδους ή ομάδας ειδών ή όλων των ειδών του καταστήματος. Αν δεν υπάρχει τέτοια πινακίδα, πρέπει σε κάθε είδος να υπάρχει καρτελάκι, που να αναγράφει την τιμή πώλησης του προϊόντος, πριν την έκπτωση (διαγραμμένη) και την τιμή, μετά την έκπτωση.

Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις.
Θα αποβεί πολύ χρήσιμο για τους καταναλωτές, εάν, πριν τις εκπτώσεις, επισκεφθούν την αγορά, για να διερευνήσουν τις τιμές, πριν την έκπτωση και να επισημάνουν τα είδη, που θέλουν να αγοράσουν. Έτσι, θα έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης των τιμών, πριν και μετά την έκπτωση, καθώς και τη βεβαιότητα ότι το ποσό που αναγράφεται, ως τιμή, πριν την έκπτωση, είναι πραγματικό.

Επιβάλλεται ο προγραμματισμός τις αγορές, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, προς αποφυγή της υπερκατανάλωσης.
Απαραίτητη είναι η έρευνα αγοράς.

Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος. Πολλές φορές, στις βιτρίνες αναγράφονται υψηλά ποσοστά εκπτώσεων και χρησιμοποιούνται σαν «κράχτες», ενώ μέσα στο κατάστημα σε πολλές περιπτώσεις, υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά, συνήθως πολύ μικρότερα.

Αν οι καταναλωτές χρησιμοποιούν για τις αγορές τους δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουν κάθε λεπτομέρεια για τους όρους, που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.

Πρέπει να απαιτούν απόδειξη πληρωμής για κάθε αγορά τους.

Πρέπει να ελέγχουν την ποιότητα και την προέλευση του είδους, που αγοράζουν.

politika-kritis-header-ad
Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Κρήτη: Ολοκληρώθηκε η θανάτωση και η ταφή...

Σε καραντίνα μέχρι και τις 28 Ιανουαρίου τα αιγοπρόβατα...

Κρήτη: Βουτιά στις τιμές των αγροτικών προϊόντων...

Σε ελεύθερη πτώση βρίσκονται τις τελευταίες ημέρες οι τιμές...

Κρήτη: Ολοκληρώθηκε η θανάτωση και η ταφή...

Σε καραντίνα μέχρι και τις 28 Ιανουαρίου τα αιγοπρόβατα...

Κρήτη: Βουτιά στις τιμές των αγροτικών προϊόντων...

Σε ελεύθερη πτώση βρίσκονται τις τελευταίες ημέρες οι τιμές...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
politika-kritis-header-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Αναγνώρισε και αντιμετώπισε την αρνητικότητα

Οι άνθρωποι που χαρακτηρίζονται από αρνητικότητα συχνά χρησιμοποιούν συγκεκριμένες...

Κοπή πίτας στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου

Μανώλης Μενεγάκης: Δημιουργική χρονιά προς όφελος των δημοτών, του...

Κορωνοϊός: Ψευτογιατρός πλασάρει σκευάσματα για δήθεν αποτοξίνωση από τα εμβόλια

Ο «θεραπευτής», όπως συστήνεται μέσω της ιστοσελίδας που διατηρεί,...