«Βροχή» οι καταγγελίες για τις εισπρακτικές – Ζητούν υπέρογκες προκαταβολές

Ημερομηνία:

Μόνοι και αβοήθητοι, νιώθουν ότι είναι χιλιάδες δανειολήπτες, απέναντι στις ορέξεις των servicers που με το έτσι θέλω, κλείνουν οποιαδήποτε δίοδο επικοινωνίας με τους οφειλέτες.
Δανειολήπτες σε απόγνωση, χωρίς να ξέρουν τι οφείλουν χωρίς ενημέρωση, χωρίς να μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους και με τους servicers να κλείνουν οποιαδήποτε δίοδο επικοινωνίας με τους οφειλέτες.

Ο κ. Γιώργος, δανειολήπτης ανέφερε: «To πλήρωνα κανονικά το δάνειο αλλά έκανα μία σοβαρή εγχείρηση καρδιάς, και μετά το πήρε η Ίντρουμ, ενώ πλήρωνα τις δόσεις κανονικά που μου είπε η Ίντρουμ, άρχισα να τους καλώ, πέστε μου το υπόλοιπο μου ποιο είναι, δεν μου λέγαν το υπόλοιπο , δεν μου λέγαν ποιος είμαι δεν μου δίναν ονόματα με ποιον να μιλήσω».

Ο «Γολγοθάς» ξεκίνησε για τον κύριο Γιώργο μόλις ο servicer αγόρασε το δάνειο του, και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Και πρόσθεσε ο κ. Γιώργος, δανειολήπτης: «H Ίντρουμ κάποια στιγμή πήρε τηλέφωνο και μου λέει χρωστάτε αυτά τα χρήματα και σας κάνουμε μια δόση το διπλάσιο από ότι παίρνω σύνταξη, εγώ παίρνω μία πολύ μικρή σύνταξη και τώρα έχω φρακάρει και δεν ξέρω τι να κάνω, στο τέλος ελπίζω να μη χάσω το σπίτι μου γιατί δεν έχω άλλο σπίτι».

Ο Γιώργος Νικολακόπουλος, νομικός σύμβουλος δανειοληπτών εξήγησε: «Ζητάνε υπέρογκες προκαταβολές για τις ρυθμίσεις, δηλαδή προκαταβολές που δεν συνάδουν ούτε με τον κώδικα δεοντολογίας, ούτε με τα επίπεδα αξιοπρεπούς διαβίωσης και τις δυνατότητες του δανειολήπτη».

Η έλλειψη ενημέρωσης και επικοινωνίας από τους servicers προς τους οφειλέτες είναι ζητήματα που ταλανίζουν χιλιάδες δανειολήπτες.

Η Νανά Παπαγεωργάκη, δικηγόρος – διαμεσολαβήτρια σημείωσε: «Δεν μπορούν οι δανειολήπτες να εντοπίσουν ποιος έχει το δάνειο τους, εάν λοιπόν δεν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος που έχει αναλάβει το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο, οι άνθρωποι μπορεί να ταλαιπωρούνται επί σειρά μηνών».

Αλλαγές για οφειλέτες και servicers

Nα βάλει τάξη στους servicers υπόσχεται το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που κατατέθηκε στη Βουλή.

Επιβάλλει την υποχρέωση στους servicers να παρέχουν προσωποποιημένη και αναλυτική ενημέρωση προς τους οφειλέτες για το ύψος της οφειλής.

Όσοι δεν συμμορφώνονται απειλούνται με καμπάνες έως 500.000€ ακόμη και με ανάκληση της άδειας λειτουργίας τους.

Πρόκειται για την πολλοστή ανάλογη προσπάθεια τα τελευταία χρ;oνια και όλες είχαν είτε αποτύχει είτε υπολειτουργούν.

politika-kritis-header-ad
Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Τουρισμός Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες...

Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά...

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών: Μειώθηκε τον Νοέμβριο –...

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος του τουρισμού και δευτερευόντων των...

Τουρισμός Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες...

Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά...

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών: Μειώθηκε τον Νοέμβριο –...

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος του τουρισμού και δευτερευόντων των...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
politika-kritis-header-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Εκδήλωση για τα 16 χρόνια του Σπύρου Καπράλου στην ΕΟΕ

Σε μία ιδιαίτερα λαμπερή βραδιά με θέμα « 16...

Νέος κανονισμός λειτουργίας για την Δημοτική Πινακοθήκη Ηρακλείου

Προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής η ιδανική αξιοποίηση της Βασιλικής...