Δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός των Γερμανών πελατών της TUI είναι μέχρι στιγμής γι αυτό το καλοκαίρι η Κρήτη, με πρώτη τη Μαγιόρκα και τρίτη την Αττάλεια.
Στην κατάταξη των προορισμών ακολουθούν η Ρόδος, η Κως, η Φουερτεβεντούρα, η Γκραν Κανάρια, η Τενερίφη, το Μεκλεμβούργο-Δυτική Πομερανία και η Ίμπιζα.
Η Κύπρος παρουσιάζει επίσης μεγάλη ζήτηση, ενώ στο Algarve ανθεί ο τύπος διακοπών που συνδυάζονται με εξ αποστάσεως εργασία.
Τα πακέτα ταξιδιών αντιπροσωπεύουν προς το παρόν το 70% της ζήτησης στην TUI, με την τάση αυτή να ευνοείται από την ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών για ασφάλεια και ευελιξία.
Η χωρητικότητα της TUI Fly για τους δημοφιλείς προορισμούς είναι αυξημένη, με 210.000 θέσεις διαθέσιμες τον Ιούλιο και τον Αύγουστο για Μαγιόρκα, 235.000 για Κανάρια και 450.000 για Ελλάδα. Η εταιρία πετά καθημερινά προς Μαγιόρκα, πραγματοποιεί 70 εβδομαδιαίες πτήσεις προς τα Κανάρια, 50 προς Ελλάδα, 20 προς Πορτογαλία και πολλούς άλλους προορισμούς της Μεσογείου.
Η προθυμία των ταξιδιωτών να δαπανούν περισσότερα χρήματα για ταξίδια αυξήθηκε σημαντικά το 2021. «Οι επισκέπτες μας πραγματοποιούν περίπου 25% περισσότερες δαπάνες στις διακοπές τους από το 2019», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας Marek Andryszak. Οι Γερμανοί τείνουν να κάνουν κράτηση για μεγαλύτερα ταξίδια – αντί για οκτώ έως δέκα ημέρες, ο μέσος όρος διακοπών προσεγγίζει περισσότερο τις δέκα έως 14 ημέρες. Αυξάνεται επίσης η διάθεση για αναβαθμίσεις των υπηρεσιών με τα καλύτερα ξενοδοχεία, τις υψηλότερες κατηγορίες, τα μεγαλύτερα δωμάτια με θέα στη θάλασσα ή τις πρόσθετες μορφές εστίασης να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.
Η εξ αποστάσεως εργασία προκάλεσε ζήτηση για Robinson Clubs και TUI Blue, όπως αναφέρει η TUI. Επίσης, οι εξοχικές κατοικίες και τα κάμπινγκ παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στη ζήτηση.
Αυτές οι τάσεις οδήγησαν και σε αύξηση των ταξιδιών με αυτοκίνητο.