politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad

Το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου ξεκαθαρίζει την θέση του για τις αλλαγές στο δρομολόγιο του Πανεπιστημίου

Ημερομηνία:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ «ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΑΕ»

Το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου ξεκαθαρίζει την θέση του για τις αλλαγές στο δρομολόγιο του Πανεπιστημίου

Με αφορμή τις δημόσιες συζητήσεις που γίνονται τελευταία και τις μεμονωμένες αντιδράσεις που καταγράφονται από μια μικρή μερίδα Ρεθυμνιώτων στην περιοχή Αλμπάν Μετόχι, έπειτα από την τροποποίηση του αστικού δρομολογίου «Τσεσμές-Πλατανιάς-Περιβόλια-Ρέθυμνο-Πανεπιστήμιο Γάλλου», το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου τονίζει τα εξής:

Η τροποποίηση του εν λόγω δρομολογίου έγινε με γνώμονα την κάλυψη των μεταφορικών αναγκών της πλειοψηφίας των πολιτών – μεταξύ των οποίων είναι και μία μεγάλη μερίδα φοιτητών που διαμένει στα ανατολικά προάστια της πόλης- και όχι με σκοπό να αποκλείσει τους απειροελάχιστους κατοίκους της περιοχής που χρησιμοποιούν την αστική γραμμή για την εξυπηρέτηση τους. Δυστυχώς για κάποιους η ξεπερασμένη αυτή αντίληψη δεν υιοθετείται από την Εταιρεία μας και ούτε μπορεί να την ευαισθητοποιήσει.

Ανέκαθεν τα κριτήρια του ΚΤΕΛ για την τροποποίηση ή μη ενός δρομολόγιου βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στην επιβατική κίνηση που παρουσιάζει κάποια περιοχή και όχι σε λόγους συναισθηματικούς, μικροπολιτικούς ή ακόμα για την «εξυπηρέτηση» κάποιων τοπικών συμφερόντων.

Εν προκειμένω ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ 2 ΕΩΣ 3 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ/ΑΡΓΙΕΣ 0!

Η πρόταση επίσης των κατοίκων της περιοχής Αλμπάν Μετόχι για την διέλευση του αρθρωτού λεωφορείου σχεδόν μπροστά από τα σπίτια τους (όπως γινόταν μέχρι πρότινος) είναι εντελώς αβάσιμη. Προφανώς οι άνθρωποι αυτοί λησμονούν ή ίσως και να θέλουν σκόπιμα να αγνοήσουν το γεγονός ότι μέχρι πρότινος που το δρομολόγιο τερμάτιζε στα Μισίρια διερχόταν αναγκαστικά από την δύσκολα προσβάσιμη (για ένα μεγάλο λεωφορείο) περιοχή της Δασικής Υπηρεσίας, όχι για λόγους επιβατικής ανάγκης αλλά για την εκτέλεση της αναστροφής των λεωφορείων.

Σε ότι αφορά δε στις απογοητευτικές -όπως ισχυρίζονται κάποιοι- απαντήσεις που έλαβαν από εκπροσώπους του ΚΤΕΛ και για τις απαράδεκτες τάχα προτάσεις της Εταιρείας μας, αυτά ούτε καν μπορούν να ληφθούν σοβαρά υπόψη, καθώς οι αποστάσεις έως τις κοντινότερες στάσεις σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτικές για τους πολίτες που πραγματικά θέλουν να χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία (ο σκοπός της μαζικής μεταφοράς είναι η συγκέντρωση των επιβατών σε κεντρικά σημεία και όχι η συγκέντρωση τους από περιφερειακές περιοχές).

Άλλωστε οι φωνές που ακούει το ΚΤΕΛ είναι των επιβατών που χρησιμοποιούν το λεωφορείο και όχι όλων εκείνων που απλά θέλουν την συγκοινωνία στην περιοχή τους. Εξάλλου, δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι οδηγοί της Εταιρείας μας που εκτελούν καθημερινά το συγκεκριμένο δρομολόγιο γνωρίζουν τους μεταφερόμενους επιβάτες της περιοχής ακόμα και με τα μικρά τους ονόματα και επιβεβαιώνουν πλήρως τον λιγοστό αριθμό των μετακινούμενων επιβατών.

Το γεγονός επίσης ότι μία περιοχή του Ρεθύμνου κινδυνεύει με υποβάθμιση, όπως ισχυρίζονται και ότι διογκώνεται το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη, αυτά είναι ζητήματα που η επίλυση τους αφορά άλλους φορείς και όχι μία Ιδιωτική Εταιρεία, όπως το ΚΤΕΛ, που σημειωτέον δεν επιδοτείται από κανέναν και μάχεται για την βιωσιμότητα της.
Εν ολίγοις, η «ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου Α.Ε.» δεν θεωρεί ότι χρήζει επανεξέτασης η απόφαση της βάσει των επιχειρημάτων των κατοίκων όσο οι αριθμοί των μετακινούμενων επιβατών παραμένουν τόσο μικροί.

Επίσης συνιστά στις «Σειρήνες» που υπερέβησαν τα εσκαμμένα και που μόνο μέλημα τους είναι να πλανεύουν τους κατοίκους της περιοχής προς ίδιον όφελος, να εγκαταλείψουν άμεσα τα σχέδια τους. Δεδομένου ότι καμία διαδικασία συλλογής υπογραφών δεν μπορεί να ανατρέψει τα σημερινά δεδομένα της Εταιρείας. Πιθανόν η διαδικασία αυτή να αποτελεί μοχλό πίεσης και να έχει αντίκρισμα σε ανθρώπους που διεκδικούν δημόσια αξιώματα και όχι σε μία Ιδιωτική Εταιρεία που παρά τα δύσκολα οικονομικά δεδομένα εξακολουθεί να προσφέρει τα μέγιστα στην τοπική κοινωνία.

Κατά συνέπεια εάν οι κάτοικοι επιθυμούν πραγματικά την βιωσιμότητα των δρομολογίων θα πρέπει να χρησιμοποιούν το λεωφορείο δείχνοντας εμπράκτως την αύξηση του επιβατικού ενδιαφέροντος.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Προχωρά νέο αποχετευτικό έργο στο Ρέθυμνο –...

Συγκεκριμένα, δόθηκε έγκριση περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή και...

Ρέθυμνο: Εντόπισε όλμο στη θάλασσα – Βρισκόταν...

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Παρασκευής στις Αρχές του...

Προχωρά νέο αποχετευτικό έργο στο Ρέθυμνο –...

Συγκεκριμένα, δόθηκε έγκριση περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή και...

Ρέθυμνο: Εντόπισε όλμο στη θάλασσα – Βρισκόταν...

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Παρασκευής στις Αρχές του...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
VAVOULAS GROUP 300×250
SYNKA 300X250
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ-4-GOD’S GIFT-CROISSANT-RETHYMNO-300X250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Κάθε άνθρωπος κρατάει τουλάχιστον 13 μυστικά

Μια έρευνα κατηγοριοποίησε πάνω 13.000 μυστικά. Στο πλαίσιο των...

Γιορτές: Καταρρίπτουμε τους πιο κοινούς μύθους

Party, αποδράσεις και γιορτινά τραπέζια… Ενώ οι γιορτές ενδείκνυνται...

Σήμερα κάνουμε λιγότερο σεξ απ’ ότι παλαιότερα!

Οι ενήλικες σήμερα κάνουν λιγότερο σεξ από ό,τι πριν...