Την Τρίτη ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα καυσίμων – Βήμα – βήμα η έκδοση της ψηφιακής κάρτας
Την Τρίτη ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα καυσίμων – Βήμα – βήμα η έκδοση της ψηφιακής κάρτας
Την ερχόμενη Τρίτη 26 Απριλίου θα ανοίξει η πλατφόρμα του επιδόματος καυσίμων.
Η καταβολή θα πραγματοποιείται ανάλογα με το ΑΦΜ του δικαιούχου και η πρόσβαση θα γίνεται με χρήση των κωδικών TaxisNet. Μετά από την υποβολή αιτήσεων θα αντλούνται αυτόματα στοιχεία για το όχημα (ασφάλεια ιχ, τέλη κυκλοφορίας) και τον οδηγό (εισόδημα κλπ).
Η υποβολή των αιτήσεων από τους δικαιούχους με εισόδημα έως 30.000 ευρώ θα γίνεται ανάλογα με το τελευταίο αριθμό του ΑΦΜ τους, ως εξής:
26.4.2022 για ΑΦΜ που λήγουν σε 0 και 1
27.4.2022 για ΑΦΜ που λήγουν σε 2 και 3
28.4.2022 για ΑΦΜ που λήγουν σε 4 και 5
29.4.2022 για ΑΦΜ που λήγουν σε 6 και 7
30.4.2022 για ΑΦΜ που λήγουν σε 8 και 9
Από την 1η.5.2022 και εξής, είναι δυνατή η υποβολή αιτήσεων, ανεξαρτήτως του λήγοντος αριθμού του Α.Φ.Μ. των φυσικών προσώπων.
Πώς εκδίδεται η ψηφιακή χρεωστική κάρτα
1. Μέσω της ειδικής εφαρμογής, κάθε φυσικό πρόσωπο του πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 1, δύναται να αιτείται την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στην οποία πιστώνεται από την Κ.τ.Π. Μ.Α.Ε το σχετικό ποσό της οικονομικής ενίσχυσης.
2. Η είσοδος του φυσικού προσώπου- δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr-ΕΨΠ), πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184).
3. Μετά την είσοδό του στην εφαρμογή ο αιτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, και αιτείται την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού σε αυτήν.
4. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησης του φυσικού προσώπου και εφόσον επαληθευθεί η ιδιότητά του ως δικαιούχου, η Κ.τ.Π. Μ.Α.Ε. διαβιβάζει εγκριτική απόφαση στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό, τηρουμένων των κατάλληλων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων, το όνομα, το επώνυμο, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου, για τον σκοπό της έκδοσης της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και της πίστωσης του ποσού της οικονομικής ενίσχυσης, και εμβάζει αμελλητί στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στον δικαιούχο.
5. Ακολούθως, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας: α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες και β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας. Μετά την είσοδο στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του.
6. Το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην χρεωστική κάρτα, δύναται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον δικαιούχο για την πραγματοποίηση αγοράς καυσίμων και δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο, εκτός των ανωτέρω ή η ανάληψή του.
7. Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.7.2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει.
8. Για τους δικαιούχους που επιλέγουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης προσαυξάνεται κατά πέντε (5) ευρώ.
9. Για την εξυπηρέτηση των χρηστών του πληροφοριακού συστήματος, διατίθεται εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής καθώς και υπηρεσία εξυπηρέτησης των χρηστών (help desk) για την αναφορά και επίλυση προβλημάτων και την παροχή οδηγιών.
Τα σχόλια είναι κλειστά.