politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad

Τη στέγη και τα εισοδήματα των νέων, θέτει ο Αλ. Τσίπρας στο πρώτο βίντεο της καμπάνιας «Χάου Του»

Ημερομηνία:

Το πρόβλημα της στέγης σε συνάρτηση και με τα εισοδήματα των νέων, θέτει ο Αλέξης Τσίπρας με το πρώτο βίντεο της καμπάνιας «Χάου Του» και τίτλο: «πώς να φύγεις από το πατρικό», που «ανέβασε» στους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επισημαίνεται ότι η εν λόγω καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, για την οποία ο πρόεδρος του κόμματος είχε προϊδεάσει με σχετικό βίντεο «teaser» την πρωτοχρονιά, απευθύνεται στους νέους και τις νέες 17-24 ετών.

«Θες να φύγεις από το πατρικό σου; Τα πράγματα είναι πολύ εύκολα… ή μήπως όχι;» γράφει στην ανάρτησή του ο Αλ. Τσίπρας συνοδεύοντας το σημερινό θεματικό βίντεο, το οποίο έχει στόχο να αναδείξει την προγραμματική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για τη στέγη και το εισόδημα των νέων της χώρας.

Αιχμή του δόρατος της πρότασης, όπως επισημαίνουν κομματικές πηγές, είναι η άμεση αύξηση του κατώτατου μισθού στα 800 ευρώ, «αλλά πλέον εν μέσω πληθωριστικής κρίσης και η υιοθέτηση μηχανισμού τιμαριθμικής αναπροσαρμογής, επομένως για το τρέχον έτος με πληθωρισμό 10% ο κατώτατος μισθός θα πάει στα 880 ευρώ». Επιπλέον: «Κατάργηση νόμων Χατζηδάκη. Διπλασιασμός επιδότησης ενοικίου για νέους και νέα ζευγάρια από 24 μέχρι 44 ετών: 140Euro/μήνα για μονοπρόσωπο νοικοκυριό, 280Euro/μήνα για ζευγάρι με ένα παιδί, 350Euro/μήνα για ζευγάρι με δύο παιδιά. Διεύρυνση εισοδηματικών κριτηρίων. Έλεγχος και κανόνες στο Airbnb. Δημιουργία τράπεζας στέγης από υπάρχοντα διαμερίσματα και κατοικίες ώστε να διατεθούν κατά προτεραιότητα σε νέα ζευγάρια με χαμηλά ενοίκια».

Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι για τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ η συμμετοχή των νέων στην κάλπη των επερχόμενων εκλογών είναι κομβικής σημασίας και αποτελεί στρατηγική επιλογή του Αλέξη Τσίπρα να απευθυνθεί και να συναντηθεί προεκλογικά και στην κάλπη με τα νεανικά ακροατήρια, όπου -όπως εκτιμούν οι ίδιες πηγές- το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει προβάδισμα και επιδιώκει να το διευρύνει. Προς αυτή την κατεύθυνση, εκτός από τις ψηφιακές καμπάνιες ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ προετοιμάζει και άλλες πρωτοβουλίες, όπως προαναγγέλλουν οι ίδιες πηγές.https://www.amna.gr/

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Μητσοτάκης: Βάλαμε τα θεμέλια για μια καλή...

«Έχουμε βάλει τα θεμέλια για μια καλή πορεία της...

K. Μητσοτάκης μετά τη Σύνοδο Βορρά-Νότου: Η...

Ήταν μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία να συγκεντρωθούν ηγέτες δύο...

Μητσοτάκης: Βάλαμε τα θεμέλια για μια καλή...

«Έχουμε βάλει τα θεμέλια για μια καλή πορεία της...

K. Μητσοτάκης μετά τη Σύνοδο Βορρά-Νότου: Η...

Ήταν μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία να συγκεντρωθούν ηγέτες δύο...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
VAVOULAS GROUP 300×250
SYNKA 300X250
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ-4-GOD’S GIFT-CROISSANT-RETHYMNO-300X250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Ούτε η μείωση ΦΠΑ θα βάλει «στοπ» στην ακρίβεια

Η Τράπεζα της Ελλάδος στην έκθεσή της αναφέρει σχετικά...

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση,...

Εορτολόγιο 23 Δεκεμβρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα

Σήμερα, Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το εορτολόγιο του...

Χανιά:Εκδήλωση «ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ» Αφιέρωμα στον Φώτη Κόντογλου

«ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ» Αφιέρωμα στον Φώτη Κόντογλου Η Περιφέρεια Κρήτης –...