Στις γερμανικές και αυστριακές τουριστικές αγορές παρουσίασε το Ρέθυμνο ως ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό, το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου
Το Ρέθυμνο ως ιδανικός προορισμός για επισκέπτες από τη Γερμανία και την Αυστρία, παρουσιάστηκε στο Μόναχο (20 Φεβρουαρίου) και στη Βιέννη (22 Φεβρουαρίου) από το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης σε συνεργασία με την “Choose Greece – Choose Crete”.
Στις παρουσιάσεις, με στόχο την προώθηση της Κρήτης και του Ρεθύμνου στις γερμανικές και αυστριακές τουριστικές αγορές, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης κ. Κωστής Γασπαράκης και το στέλεχος του Γραφείου Τουρισμού Δ.Ρ. κ. Βαγγέλης Αρχοντάκης, εστίασαν στις δυνατότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει το Ρέθυμνο με έμφαση στην πεζοπορία, την ποδηλασία, την εξερεύνηση αρχαιολογικών χώρων και τις γαστρονομικές εμπειρίες, τομείς που ενδιαφέρουν πρωτίστως τους επισκέπτες από αυτές τις δύο χώρες.
Αξιοποιώντας τους ιστορικούς και πολιτιστικούς δεσμούς τους Ρεθύμνου και της Κρήτης με την Αυστρία και τη Γερμανία, οι κ.κ. Γασπαράκης και Αρχοντάκης, πραγματοποίησαν παραγωγικές συναντήσεις B2B, κατά τις οποίες παρουσιάστηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ρεθύμνου ως ασφαλής και ελκυστικός και πολυδύναμος ταξιδιωτικός προορισμός. Επιπλέον είχαν προγραμματισμένες συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και εκπροσώπους των ΜΜΕ στους οποίους προσέφεραν στη διάρκεια της συνεργασίας τους ενημερωτικό υλικό στη γερμανική γλώσσα, στο οποίο αποτυπώνεται με καλαισθησία και αντικειμενικότητα, το εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον και μνημειακός πλούτος καθώς και οι αξεπέραστες εμπειρίες αυθεντικής φιλοξενίας και ψυχαγωγίας που προσφέρουν το Ρέθυμνο και η Κρήτη στους επισκέπτες τους.
Στο σχεδιασμό του Γραφείου Τουρισμού Δ.Ρ. για τη διασφάλιση της συνεχούς, μελλοντικής παρουσίας του Ρεθύμνου στην τουριστική αγορά της Γερμανίας και της Αυστρίας, περιλαμβάνονται συγκεκριμένες δράσεις όπως: η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, workshops και targeted marketing campaigns, με εστίαση στο Μόναχο μέσω Fam Trips, η συνεργασία με τουριστικά γραφεία, η διαφήμιση στο μετρό, βραδιές παρουσίασης και η συμμετοχή σε θεματικές εκθέσεις κοινού, ακολουθώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την αποτελεσματική προώθηση. Παράλληλα, προτείνεται διαρκής παρακολούθηση και προσαρμογή των δράσεων μάρκετινγκ ώστε να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και συνθήκες των αγορών στόχευσης .
Τα σχόλια είναι κλειστά.