Σούπερ μάρκετ: Επανακάμπτουν οι online πωλήσεις – Στα ύψη οι τιμές

Ημερομηνία:

Θετικό πρόσημο επανάκτησαν οι πωλήσεις στον κλάδο των online σούπερ μάρκετ το διάστημα από τον φετινό Μάιο έως και σήμερα, σύμφωνα με την ενδιάμεση έκθεση της Convert Group.

Το ενδιαφέρον όμως είναι πως η αύξηση που κατέγραψαν οι τιμές έναντι του όγκου ήταν σχεδόν τριπλάσια.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Convert Group, ο κλάδος του Online Super Market ξεκίνησε να καταγράφει συνολική αλλά και μηνιαία αύξηση από τον φετινό Μάιο έως και τις πρώτες 21 μέρες του Αυγούστου (έως Κυριακή 21 Αυγούστου) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Συγκεκριμένα η συνολική αύξηση που καταγράφεται για το διάστημα των 3 μηνών είναι +5,5% τεμαχιακά και +13,2% αξιακά, ενώ αν συνυπολογίσουμε και τις πρώτες 3 εβδομάδες του Αυγούστου η συνολική αύξηση φτάνει το +5,7% τεμαχιακά και +13,9% αξιακά.

Σε επίπεδο μήνα, η αρχική ένδειξη της ανάπτυξης στο online κανάλι εμφανίστηκε τον Μάιο με +1,3% τεμαχιακή αύξηση και μετά ακολούθησαν +6,3% τον Ιούνιο, +10% τον Ιούλιο και +6,6% το πρώτο 21ήμερο του Αυγούστου.

Αψηφούν τον πληθωρισμό οι Έλληνες;

«Φαίνεται δηλαδή ότι οι Έλληνες καταναλωτές αψηφούν τον πληθωρισμό και αγοράζουν ακόμα μεγαλύτερες ποσότητες από τα online super market», επισημαίνεται.

Ποιος είναι ο λόγος όμως που οι Έλληνες καλύπτουν τις ανάγκες του νοικοκυριού με αυξανόμενη τάση από το online κανάλι των Super Markets, ενώ στην αρχή του έτους είδαμε υποχώρηση;

Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Γκεζερλή, ιδρυτή και πρόεδρο της Convert Group: «Στην αρχή του έτους είδαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα – αλλά και παγκοσμίως – μείωση στους όγκους του eCommerce για τον απλούστατο λόγο ότι οι καταναλωτές – μετά από 2 χρόνια εγκλεισμού – επιθυμούσαν πρωτίστως να κοινωνικοποιηθούν μέσω της κατανάλωσης στα φυσικά καταστήματα.

Σύγκριση τιμών

Αυτή η αντανακλαστική κίνηση φαίνεται ότι ολοκληρώθηκε και περνάμε σε ανάπτυξη που τον Ιούλιο έφτασε σε διψήφιο ποσοστό αύξησης στον όγκο τεμαχίων που αγοράστηκαν online σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021. Ας μην ξεχνάμε ότι σε περιόδους οικονομικών δυσκολιών, ο καταναλωτής πάντα στρέφεται online για να συγκρίνει τιμές προϊόντων και συνολική αξία καλαθιών. Και ιστορικά αν το δούμε άλλωστε, στην οικονομική κρίση άνθισε το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας».

Πηγή: ΟΤ

politika-kritis-header-ad
Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Τουρισμός Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες...

Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά...

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών: Μειώθηκε τον Νοέμβριο –...

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος του τουρισμού και δευτερευόντων των...

Τουρισμός Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες...

Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά...

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών: Μειώθηκε τον Νοέμβριο –...

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος του τουρισμού και δευτερευόντων των...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
politika-kritis-header-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Αναγνώρισε και αντιμετώπισε την αρνητικότητα

Οι άνθρωποι που χαρακτηρίζονται από αρνητικότητα συχνά χρησιμοποιούν συγκεκριμένες...

Κοπή πίτας στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου

Μανώλης Μενεγάκης: Δημιουργική χρονιά προς όφελος των δημοτών, του...

Κορωνοϊός: Ψευτογιατρός πλασάρει σκευάσματα για δήθεν αποτοξίνωση από τα εμβόλια

Ο «θεραπευτής», όπως συστήνεται μέσω της ιστοσελίδας που διατηρεί,...