Σούπερ μάρκετ: Η εικόνα στα ράφια μετά την εφαρμογή των μέτρων για τις προσφορές

Ημερομηνία:

Η πρώτη εικόνα μετά την εφαρμογή των πρόσφατων μέτρων της κυβέρνησης που αφορούν στη διενέργεια προσφορών στα σούπερ μάρκετ, δείχνει πως συνεχίζουν, έως τώρα, να αποτελούν σημαντικό «εργαλείο» για τις πωλήσεις των επιχειρήσεων του κλάδου, ειδικά εν μέσω της ακρίβειας που πιέζει το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.

Υπενθυμίζεται, ότι με βάση το μέτρο που ισχύει από την 1η Μαρτίου, περιορίζονται κατά 30% οι συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών προς τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου το όφελος που προκύπτει, να μεταφέρεται στον καταναλωτή, με αντίστοιχη μείωση των τιμών των προϊόντων αυτών στα ράφια. Το συγκεκριμένο μέτρο, εφαρμόζεται σε 13 κατηγορίες προϊόντων που περιλαμβάνουν: απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα, σαπούνια, σαμπουάν, βρεφικές πάνες, προϊόντα εμμήνου ρύσεως.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, το πρώτο τρίμηνο του έτους, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και ο Μάρτιος – πρώτος μήνας εφαρμογής του μέτρου- το ποσοστό των προσφορών και προωθητικών ενεργειών στα ταχυκίνητα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκε στο 27,5%, από το 25% την αντίστοιχη περίοδο του 2023, αλλά και σε σχέση με το 25,3% το 2022.

Αναλυτικά, στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, το 31,3% των προϊόντων που πουλήθηκαν τη συγκεκριμένη περίοδο, ήταν υπό προωθητική ενέργεια ή καθεστώς προσφοράς, έναντι 28,4% το 2023 και 28,2% το 2022. Παράλληλα, στην κατηγορία των προϊόντων οικιακής χρήσης, το ποσοστό των προϊόντων που πουλήθηκαν σε καθεστώς προσφοράς ή προωθητικής ενέργειας αυξήθηκε κατά 6,4 μονάδες στο πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σχέση με το 2023, φτάνοντας το 28,6%.

Όσον αφορά στα τρόφιμα, κατηγορία που δεν εμπίπτει στο μέτρο που εφαρμόστηκε από 1η Μαρτίου, τα προϊόντα που πουλήθηκαν σε προσφορά ή με προωθητική ενέργεια, ανήλθαν στο 27,1% στο α’ τρίμηνο του 2024, έναντι 25,35%, τόσο το 2023 όσο και το 2022.

Σε κάθε περίπτωση, η ουσιαστική αποτύπωση των πρόσφατων μέτρων κατά της ακρίβειας, θα φανεί στα στοιχεία πωλήσεων των επόμενων μηνών, την ίδια στιγμή που στελέχη της αγοράς από την πλευρά τους εκτιμούν πως προσφορές και προωθητικές ενέργειες θα συνεχιστούν μεν, αλλά η ένταση τους θα μειωθεί.https://www.cnn.gr/profiles/nikiforoy-romina

politika-kritis-header-ad
Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Τουρισμός Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες...

Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά...

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών: Μειώθηκε τον Νοέμβριο –...

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος του τουρισμού και δευτερευόντων των...

Τουρισμός Πάνω από 35 εκατ. οι τουρίστες...

Τουρισμός: Σύμφωνα με την ΤτΕ η μέση δαπάνη ανά...

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών: Μειώθηκε τον Νοέμβριο –...

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος του τουρισμού και δευτερευόντων των...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
politika-kritis-header-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Νέος κανονισμός λειτουργίας για την Δημοτική Πινακοθήκη Ηρακλείου

Προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής η ιδανική αξιοποίηση της Βασιλικής...

«Στο Χειρότερο Σημείο»: Η μπαλάντα του Αντώνη Καράτζη που θα μας «ταξιδέψει»

Ο «δυναμισμός» του τραγουδιού προκαλεί αίσθηση Σε λιγότερο από δύο...