Σωκράτης Βαρδάκης: «Η επιτελική ισοπέδωση της δημόσιας παιδείας συνεχίζεται, λίγες μέρες πριν το πρώτο κουδούνι»
Με αφορμή τις καταγγελίες για παρατυπίες στην τοποθέτηση των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών, την περικοπή στις παράλληλες στηρίξεις, αλλά και τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων, ο βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Σωκράτης Βαρδάκης, δήλωσε:
«Λίγες μόνο μέρες πριν το πρώτο κουδούνι, γινόμαστε ακόμα μια φορά μάρτυρες, όχι μόνο της ανικανότητας, αλλά και των μεθοδεύσεων του Υπουργείου Παιδείας.
Ενώ τα πραγματικά κενά των σχολείων θα παρουσιαστούν τον Σεπτέμβρη, το Υπουργείο ζητάει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές μέχρι τις 25 Αυγούστου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν για την τοποθέτηση τα κενά που έδωσαν τα διορισμένα από την Υπουργό περιφερειακά συμβούλια, τα οποία -όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί- είναι πλασματικά, καθώς υπάρχουν αρκετά που δεν έχουν δοθεί.
Το παράλογο του πράγματος δεν σταματάει εδώ, καθώς στη δευτεροβάθμια, τοποθετούνται εκπαιδευτικοί σε θέσεις όπου καλούνται να διδάξουν μαθήματα άλλων ειδικοτήτων!
Την ίδια στιγμή προωθείται μία δραστική περικοπή στις παράλληλες στηρίξεις, καθώς σε κάθε σχολική μονάδα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, θα δοθούν έως δύο παράλληλες και σε εξαιρετικές περιπτώσεις μέχρι 3 και αντίστοιχη περικοπή σε ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Σε μία τόσο κρίσιμη καμπή της πανδημίας, με το άνοιγμα των σχολείων προ των πυλών, οι κυβερνητικές παλινωδίες τορπιλίζουν τη νέα σχολική χρονιά. Είναι αδιανόητο ότι ακόμη και σήμερα, δεν έχει υπάρξει κανένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, θέτοντας σε κίνδυνο μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Η κυβέρνηση οφείλει άμεσα, ακόμα και στο παρά πέντε, να μεριμνήσει για την ορθή πλήρωση των κενών, αλλά και την ασφαλή επιστροφή της εκπαιδευτικής κοινότητας στα σχολεία».
Σωκράτης Βαρδάκης
Βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία
Τα σχόλια είναι κλειστά.