Αρχικά να πούμε ότι έχουν περάσει 26 χρόνια από την κυκλοφορία μιας ταινίας-ορόσημο για το είδος της.
Με το Seven ο Φίντσερ δημιούργησε στον θεατή ανάγκες που δε γνώριζε ως τότε ότι είχε από ταινίες εγκλήματος και μυστηρίου, τόσο σε επίπεδο ανατροπής στο φινάλε όσο και σε επίπεδο άλλων στοιχείων γύρω από την πλοκή.
Βέβαια, εμείς κάναμε αυτή την υπενθύμιση κυρίως για να συνειδητοποιήσουμε ότι 26 χρόνια πριν δεν ήμασταν αγέννητοι ούτε ήμασταν τόσο μικροί ώστε να θυμόμαστε ελάχιστα σήμερα.
Και το χειρότερο είναι ότι σε 15-20 χρόνια από τώρα θα έχουμε να λέμε ότι ζήσαμε και ένα δεύτερο Seven από τον ίδιο δημιουργό.
Γιατί αυτό είναι και το αντικείμενο του παρόντος άρθρου, όχι η κλάψα μας που γερνάμε.
Ο Ντέιβιντ Φίντσερ, που έχει υπογράψει από το 2016 συμβόλαιο με το Netflix, λίγο καιρό μετά το Mank που θα βρεθεί υποψήφιο στις μεγάλες απονομές και όλο και κάτι θα κατακτήσει (ξημέρωμα Κυριακής θα απονεμηθούν οι Χρυσές Σφαίρες όπου διεκδικεί 6 βραβεία), ενδεχομένως τεχνικής φύσεως κι όχι κάποιο από τα μεγάλα βραβεία, προετοιμάζει και στήνει την επόμενη ταινία του που αναπόφευκτα θα συγκριθεί με ένα από τα καλύτερα έργα του.
Το The Killer είναι ένα γαλλικό graphic novel από τον Matz και τον Λουκ Ζακαμόν, με το οποίο ο Φίντσερ είναι συνδεδεμένος από το 2007.
Από τότε ήθελε να το μεταφέρει στο σινεμά και δη με τον Μπραντ Πιτ ως πρωταγωνιστή. Πέρασαν γύρω στα 12-13 χρόνια μέχρι να ωριμάσει ξανά η ιδέα μέσα του και να θεωρήσει ότι οι συνθήκες είναι ιδανικές, με το Netflix να έχει κάνει τις απαραίτητες κινήσεις για να εξασφαλίσει τα δικαιώματα της ιστορίας.
Στο The Killer, που χαρακτηρίζεται hardboiled noir, από τις classic και σχεδόν vintage κατηγορίες του noir, έχουμε να κάνουμε με έναν κορυφαίο πληρωμένο δολοφόνο που είναι περιζήτητος.
Όσο όμως διαπράττει τις δολοφονίες υψηλού κινδύνου και ευφυίας, τόσο πιο πιθανό είναι να εμπλακεί σε καταστάσεις που θα του δημιουργήσουν συναίσθηση και ανθρωπιά.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει, η συνείδηση του αρχίζει να κλωτσάει στις πράξεις του και ο Δολοφόνος αναλαμβάνει δουλειές έχοντας να βγάλει πρώτα από τη μέση αυτή τη φωνή μέσα του που επιχειρεί να αντισταθεί.
Δεν γνωρίζουμε σαφώς ποια πορεία θα πάρει η ιστορία στα χέρια του Φίντσερ, αλλά μια αντίληψη και προσδοκία μπορούμε να αποκτήσουμε από το ότι ο Φίντσερ θα συνεργαστεί με τον σεναριογράφο του Seven και του Fight Club, τον Άντριου Κέβιν-Γουόκερ.
Εξίσου ενδιαφέρον είναι ότι όπως όλα δείχνουν ο Μάικλ Φασμπέντερ, ύστερα από την εμπειρία που απέκτησε στο Assassin’s Creed, θα είναι ο πρωταγωνιστής της ταινίας.
Το πόσο πολύ πιστεύει το Netflix σε αυτή την ταινία, αποδεικνύεται από το ότι οι διεργασίες προπαραγωγής είναι τόσο γρήγορες, ώστε τα γυρίσματα να έχουν ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι και η ταινία να είναι έτοιμη προς κυκλοφορία εντός του 2021, ίσως και προς τα τέλη Σεπτεμβρίου!
Στα συμπαρομαρτούντα του The Killer ότι ίσως φέρει στην πλατφόρμα του Netflix και το Seven για να τα δούμε απανωτά και να μπορούμε να καταλάβουμε αν μπορεί το ένα να σταθεί στη σύγκριση με το άλλο.
Πηγή: menshouse.gr