ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε | Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Εξ Αποστασεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα με Τίτλο:
« Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση,
Παιδαγωγική Διάσταση: Από την Θεωρία στην Πράξη ».
Αγαπητές/οί Συνάδελφοι
Γράψτε μας ΕΝΑ σημαντικό θέμα το οποίο θα θέλατε να διαπραγματευτούμε στο πλαίσιο της επιμόρφωσης μας.
Εντελώς ανώνυμα μπορείτε να διατυπώσετε την άποψη σας σε αυτό το link https://padlet.com/elearning_Lab/padlet-k7yi3kv03rmpzh82
Αναλυτικές πληροφορίες:
Βασική αρχή της εκπαίδευσης ενηλίκων αποτελεί η συνδιαμόρφωση των στόχων και του περιεχομένου ενός επιμορφωτικού προγράμματος.
Ας την υλοποιήσουμε λοιπόν!
* Ερώτηση 1: Με ποιον τρόπο?
Απάντηση: Γράψτε μας ΕΝΑ σημαντικό θέμα το οποίο θα θέλατε να διαπραγματευτούμε στο πλαίσιο της επιμόρφωσης μας, π.χ αξιοποίηση της Τ.Ν στις τέχνες κλπ
* Έχετε την δυνατότητα να δώσετε θετική (ανώνυμη) ψήφο σε ήδη δημοσιευμένες απόψεις στον βαθμό που συμφωνείτε απόλυτα με αυτές. (Αυτό θα μας βοηθήσει στην ταχύτερη επεξεργασία των απαντήσεων σας )
*Ερώτηση 2: Εσείς ως επιστημονική ομάδα δεν έχετε σχεδιάσει κάτι?
Απάντηση: Βεβαίως και έχουμε ένα πρώτο σχέδιο στο μυαλό μας (άλλωστε το έχουμε ανακοινώσει), αλλά το σημαντικό στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών (δηλαδή ενήλικων εκπαιδευόμενων) είναι να καλύψουμε κατά το δυνατόν τις επιμορφωτικές σας ανάγκες.
Ερώτηση 3: Και θα είστε σε θέση να καλύψετε το σύνολο των αναγκών που θα διατυπωθούν?
Απάντηση: Το σημαντικό είναι ότι θα έχουμε μια πρώτη καταγραφή των αναγκών σας. Και αμέσως μετά θα δημοσιοποιήσουμε το τι τελικά θα καλύψουμε σε αυτό το στάδιο και ποια θα είναι τα επόμενα βήματα μας.
Ερώτηση 4: Θα ήθελα να δώσω περισσότερες απαντήσεις όχι μόνο μια.
Απάντηση: Δεν μπορούμε να το ελέγξουμε αυτό καθώς οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες. Θα μας βοηθούσε όμως να δίνατε την πλέον σημαντική απάντηση για εσάς. Αλώστε έχετε την δυνατότητα να δώσετε θετικές ψήφους σε άλλες απόψεις στον βαθμό που σας εκφράζουν απόλυτα
–
Τα σχόλια είναι κλειστά.