Με αφορμή το δημόσιο διάλογο σχετικά με την ποιότητα των στάσεων του ΚΤΕΛ , θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο Δήμος Ρεθύμνης, ανεξαρτήτως του φορέα που έχει την ευθύνη συντήρησης τους, επιθυμεί να επεμβαίνει παραγωγικά, πάντοτε σε συνεννόηση με το ΚΤΕΛ Ρεθύμνης, στην αισθητική και λειτουργική αποκατάσταση των στάσεων που εξυπηρετούν το πολυπληθές επιβατικό κοινό. Με αυτό το πνεύμα αξιοποιεί κάθε χρηματοδοτική δυνατότητα όπως συμβαίνει αυτή την περίοδο όπου βρίσκεται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας της πρότασης του για ένταξη χρηματοδότησης, ύψους 50.000€, για την αναβάθμιση 14 συνολικά στάσεων του ΚΤΕΛ, την οποία πρόκειται να καταθέσει στην πρόσκληση του Προγράμματος ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του Υπουργείου Εσωτερικών.
Ειδικότερα, το Τμήμα Προγραμματισμού του Δήμου και η Τεχνική του Υπηρεσία ετοιμάζουν πλήρη φάκελο με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προκειμένου να καταθέσουν εμπεριστατωμένη αίτηση ένταξης του Δήμου στον άξονα προτεραιότητας : «Κοινωνικές και πολιτιστικές υποδομές και δραστηριότητες των δήμων» με τίτλο : «Προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων, για την δημιουργία ή και αναβάθμιση των στάσεων, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού των δήμων της χώρας».
Ο Δήμαρχος κ. Γιώργης Μαρινάκης και τα στελέχη της αρμόδιας Υπηρεσίας του Δήμου, κατόπιν συνεργασίας με το ΚΤΕΛ, επέλεξαν στάσεις λεωφορείων που έχουν εγκατασταθεί χωρικά από την οδό Σταμαθιουδάκη μέχρι και τον Αδελιανό Κάμπο, με στόχο, εφόσον η πρόταση του Δ.Ρ γίνει δεκτή, να αναβαθμιστούν εξ ολοκλήρου (στέγαστρα, καθίσματα φωτισμός κ.α.) οι συγκεκριμένες στάσεις και κατ επέκταση οι παρεχόμενες στο επιβατικό κοινό υπηρεσίες.
Παράλληλα, μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος Civitas Destinations, ο Δήμος Ρεθύμνης προχώρησε, σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ, στη διενέργεια διαγωνισμού και βρίσκεται ήδη στο στάδιο συμβασιοποίησης του έργου «Προμήθεια εξοπλισμού για την ηλεκτρονική σήμανση τηλεματικής».
Στόχος του έργου είναι η πληροφόρηση, σε πραγματικό χρόνο, του επιβατικού κοινού για τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων , τις ώρες άφιξης – αναχώρησης, τη διάρκεια των δρομολογίων κ.α., υπηρεσία η οποία θα παρέχεται μέσω ηλεκτρονικής εγκατάστασης «έξυπνων» στάσεων, στο χώρο αναμονής, εντός του λεωφορείου και μέσω εφαρμογής σε κινητά τηλέφωνα. Αναμένεται ότι το έργο θα ολοκληρωθεί τέλη του προσεχούς Φθινοπώρου.
Από το