«Πύραυλος» τηλεθέασης το «Αλ τσαντίρι νιούζ» στην πρεμιέρα του (20/11)

Το 12,5% τηλεθέασης που «πέτυχε» το βράδυ της Τετάρτης το «Αλ τσαντίρι νιούζ», με εξαίρεση τηλεοπτικές μεταδόσεις γεγονότων μείζονος σημασίας (π.χ ματς Εθνικής ποδοσφαίρου, κλπ) αποτελεί την υψηλότερη επίπεδο τηλεοπτικής εκπομπής από την έναρξη της σεζόν έως χθες. Την επανεμφάνιση του Λάκη Λαζόπουλου παρακολούθησαν πάνω από 1,2 εκατ. τηλεθεατές.

Η συγκέντρωση τηλεθεατών στη συχνότητα του Mega στο διάστημα 21.00- 23.40 δεν άφησε πολλά περιθώρια στο ανταγωνισμό που βρισκόταν στον αέρα την ίδια χρονική περίοδο, με αποτέλεσμα δεύτερο σε δημοφιλία πρόγραμμα της ημέρας να αναδειχθεί ο «Τροχός της τύχης». Τρίτη επιλογή ήταν ο «Άγιος έρωτας» και τέταρτη το «Grand Hotel» με τηλεθεάσεις επηρεασμένες από το πρόγραμμα του Mega, συγκριτικά με εκείνες που είχαν σημειώσει ένα 24ωρο νωρίτερα.

Στη μέση της 10αδας με τα «καλύτερα» πλασαρίστηκε η σατιρική «Ράδιο αρβύλα» και στην έκτη θέση διακρίθηκε το «Σόι σου»,τα ο οποίο αν και είχε την ίδια τηλεθέαση με αυτήν της Τρίτης, από τις καραμπόλες του ανταγωνισμού, κατετάγη δύο θέσεις πιο κάτω από προχθές.

Το «Live news» έπειτα από την 24ωρη απεργία στα ΜΜΕ, χθες επέστρεψε στο ημερήσιο τηλεβαρόμετρο, όπως επίσης το κεντρικό δελτίο του Mega. Στη θέση του (#8) και το «Deal» με το έτερο τηλεπαιχνίδι «The chase» να ολοκληρώνει το Top 10 της Τετάρτης.

«Αυτή είναι η πραγματική σάτιρα, τέτοια τηλεόραση θέλουμε» – Πανικός στο Χ με την επιστροφή του Αλ Τσαντίρι Νιούζ

Τα σχόλια είναι κλειστά.