Ποιες συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά στο Δήμο Ηρακλείου

Εξόφληση οφειλών μέσω e-banking

Την δυνατότητα εξόφλησης οφειλών μέσω e-banking , χωρίς την φυσική τους παρουσία έχουν πλέον οι δημότες του Ηρακλείου που διατηρούν οφειλές προς τον Δήμο. Παράλληλα παρέχεται και η δυνατότητα κατάθεσης χρημάτων για εξόφληση οφειλών μέσω Τραπέζης.

Για κατάθεση σε Τράπεζα:
Τα Τραπεζικά Ιδρύματα με τα οποία συνεργάζεται ο Δήμος είναι :
α) Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας
(αποκλειστικά και μόνο για κατόχους λογαριασμού στην Εθνική Τράπεζα)
Aρ. Λογ/σμού: 205/54521474
Δικαιούχος : Δήμος Ηρακλείου
ΙΒΑΝ : GR9101102050000020554521474
Αιτιολογία Κατάθεσης : ΑΦΜ του οφειλέτη ,ονοματεπώνυμο και είδος οφειλής που εξοφλείται

β) Παγκρήτια Τράπεζα
Aρ. Λογ/σμού: 1120053-2
Δικαιούχος : Δήμος Ηρακλείου
ΙΒΑΝ :GR0308700970000000011200532
Αιτιολογία Κατάθεσης : ΑΦΜ του οφειλέτη, ονοματεπώνυμο και είδος οφειλής που εξοφλείται

Για πληρωμές μέσω e-banking:
Οι Τραπεζικοί λογαριασμοί και τα ΙΒΑΝ είναι ίδια με την περίπτωση των Τραπεζικών καταθέσεων.

Για τις πληρωμές οίκοθεν οφειλών έχουν δημιουργηθεί ξεχωριστοί τραπεζικοί λογαριασμοί για κάθε είδος οίκοθεν οφειλής και συνιστάται προγενέστερη επικοινωνία με το αρμόδιο Τμήμα, ως εξής:
Α) για το Τμήμα ΤΑΠ στους τηλεφωνικούς αριθμούς 2813409154, 2813409158
Β) για το Τμήμα Προσόδων στους τηλεφωνικούς αριθμούς 2813409426 και 2813409434.
Γ) για Τροχονομικές Παραβάσεις στους τηλεφωνικούς αριθμούς 2813409148, 2813409219, 2813409431 και 2813409436.

Η Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Μαρία Καναβάκη επισημαίνει σχετικά ότι «ο Δήμος Ηρακλείου έχει από τα πλέον ενημερωμένα και σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικών αιτημάτων δημοτών, παρέχοντας 38 υπηρεσίες οι οποίες διεκπεραιώνονται πλήρως ηλεκτρονικά χωρίς τη φυσική παρουσία του δημότη».

Η εφαρμογή “Καρτέλα Δημότη” είναι ενεργή και μπορεί ο καθένας χρησιμοποιώντας τους ατομικούς κωδικούς taxisnet να ενημερωθεί και να τακτοποιήσει τις οφειλές του ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.heraklion.gr/e-services/e-pay/e-pay.html.

Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι κατά την περίοδο του lockdown λόγω του COVID 19 η επικοινωνία με το Δήμο Ηρακλείου γίνεται είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά και όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες και τα στοιχεία επικοινωνίας για τους δημότες βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Δήμου http://www.heraklion.gr .
Για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις θα ορίζονται ραντεβού κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο Τμήμα.

Επιπρόσθετα υπάρχει διαθέσιμη για τους χρήστες smart phones, η εφαρμογή «Δημότης Ηράκλειου» όπου από μια εφαρμογή μπορούν οι δημότες τόσο να ενημερώνονται, όσο και να αποστέλλουν τα αιτήματα τους προς τον Δήμο ηλεκτρονικά.

Τα σχόλια είναι κλειστά.