Οι αγορές στο διαδίκτυο έφεραν… λουκέτα – Τι λέει η έρευνα
Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι ραγδαία. Όχι μόνο στην προσωπική μας ζωή, αλλά και στον τομέα του εμπορίου.
Ουσιαστικά, το διαδίκτυο έχει αλλάξει τον χάρτη του παγκόσμιας εμπορικής κοινότητας. Μάλιστα, οι αλλαγές που έχει επιφέρει είναι για τις περισσότερες επιχειρήσεις καταστροφικές.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν οδηγήσει σε λουκέτο μεγάλες αμερικανικές εταιρίες, οι οποίες πτώχευσαν από το 2017 και δραστηριοποιούνταν από τον χώρο των ενδυμάτων και των υποδημάτων μέχρι των ηλεκτρονικών και των οικιακών συσκευών.Πλέον, πολλές αγορές γίνονται διαδικτυακά μέσω της Amazon και άλλων κολοσσών με μεγάλη διαδικτυακή παρουσία, όπως η η Zara και η Η&Μ.
Η επέλαση της τεχνολογίας ρίχνει τείχη. Το διαδίκτυο και η πραγματοποίηση συναλλαγών από απόσταση αλλάζουντον χάρτη. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και τις περισσότερες φορές είναι υπέρ του καταναλωτή και όχι των επιχειρήσεων. Οι φυσικές παρουσίες καταστημάτων έχουν αρχίσει να φθείρουν, με αποτέλεσμα η αυξημένη διαδικτυακή κίνηση να φέρνει πτωχεύσεις και σφραγίσεις μαγαζιών.
Τα σχόλια είναι κλειστά.