«Ο πόλεμος των Ρόουζ» για το διαζύγιο Όλγας – Μάτσα: «Ήταν βίαιη, έχει εξωφρενικές οικονομικές απαιτήσεις»
Το χρονικό ενός «αιματοβαμμένου» διαζυγίου μεταξύ της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη και του γνωστού μουσικοσυνθέτη, Μίνωα Μάτσα.
Ένας μεγάλός έρωτας φαίνεται ότι θα καταλήξει σε έναν ανελέητο «Πόλεμο των Ρόουζ» για ένα «αιματοβαμμένο» διαζύγιο, όπου στον ρόλο της Χολιγουντιανής ηθοποιού, Κάθλιν Τέρνερ, είναι η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη και του Μάικλ Ντάγκλας ο σύζυγός της, Μίνως Μάτσας.
Είναι απορίας άξιο πώς ένας μεγάλος έρωτας που συνεχίστηκε σε έναν επιτυχημένο γάμο που έφερε στον κόσμο δύο πανέμορφα παιδιά, κινδυνεύει τώρα να καταλήξει σε μια πραγματική μάχη στις αίθουσες δικαστηρίων. Δυστυχώς, πολλές φορές η ζωή έχει αποδείξει ότι οι μεγάλοι έρωτες καταλήγουν συχνά σε αβυσσαλέο μίσος.
Η αυλαία του πολέμου μόλις πριν δύο μέρες, στις 15 Οκτωβρίου, όταν η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέλαβε την πρώτη επιθετική πρωτοβουλία. Δηλαδή κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του Μίνωα Μάτσα με την οποία αιτείται την εκδίωξή του από το κοινό σπίτι τους, στο Παλαιό Ψυχικό και την αποκλειστική επιμέλεια των δύο παιδιών τους.
Μέχρι τότε και οι δύο πρωταγωνιστές του δράματος είχε φανεί ότι θα επιχειρήσουν μια ήπια λύση μέσα από την έκδοση συναινετικού διαζυγίου. Ήδη οι δικηγόροι και των δύο πλευρών είχαν ξεκινήσει τις σχετικές προσπάθειες.
Ασφαλιστικά μέτρα της Όλγας Κεφαλογιάννη και αντίθετη αίτηση από τον Μίνωα Μάτσα
Τι άλλαξε λοιπόν και δύο μέρες πριν έσκασε η «βόμβα» των ασφαλιστικών μέτρων της Όλγας Κεφαλογιάννη κατά του συζύγου της; Από την πλευρά του δεύτερου οι εξηγήσεις που δίνονται είναι συγκεκριμένες.
Λέγεται ότι σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειας για την έκδοση συναινετικού διαζυγίου, η υπουργός Τουρισμού είχε ως μοναδική της έγνοια να επιτύχει μια ιδιαίτερα σημαντική οικονομική συμφωνία με τον Μίνωα Μάτσα και την οικογένειά του. Η αποτυχία των διαβουλεύσεων, σύμφωνα με την πλευρά του συζύγου, είχε ως αποτέλεσμα την «εκδικητική» κίνηση από την πλευρά της Όλγας Κεφαλογιάννη να τον διώξει άμεσα από το σπίτι τους και να του στερήσει παράλληλα το δικαίωμα της συνεπιμέλειας των δύο παιδιών τους.
Σε μία κίνηση αντιπερισπασμού ο γνωστός μουσικοσυνθέτης, Μίνως Μάτσας, άσκησε αντίθετη αίτηση με την οποία ζητά τη συνεπιμέλεια των παιδιών τους. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι στην αίτηση του Μάτσα αναδεικνύονται με περιστατικά ακραίες συμπεριφορές της Όλγας Κεφαλογιάννη και σοβαρά προβλήματα διαχείρισης του θυμού της, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην αίτηση. Μάλιστα, από την πλευρά του συζύγου αναφέρονται και μάρτυρες οι οποίοι επιβεβαιώνουν, όπως λέγεται, τη βίαιη συμπεριφορά της υπουργού Τουρισμού.
Όπως φαίνεται το δικαστικό σίριαλ του διαζυγίου της κρητικής πολιτικού και του εξέχοντα μουσικοσυνθέτη θα έχει πολλά επεισόδια. Δυστυχώς, όχι σε μια σειρά του Netflix, για να την απολαύσουμε όλοι, αλλά σε σκοτεινές και ανήλιαγες αίθουσες δικαστηρίων.
Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια του θέματος είναι ότι τα ρεπορτάζ και οι πληροφορίες που γράφτηκαν σε πολλά ΜΜΕ για «τρίτο πρόσωπο», συνδεδεμένο με τον Μίνωα Μάτσα, το οποίο έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην κρίση του ζευγαριού, από την πλευρά του συζύγου θεωρούνται υποβολιμαίες με στόχο να κρύψουν τα πραγματικά αίτια του χωρισμού τους. Τα οποία πάντοτε από την πλευρά του συζύγου επικεντρώνονται στον μόνιμο θυμό της υπουργού, τον βίαιο χαρακτήρα της, πολλά περιστατικά βίας κατά του Μάτσα και τεράστιες οικονομικές απαιτήσεις τόσο από τον ίδιο, όσο κι από την οικογένειά του.
Είναι προφανές ότι η πλευρά της υπουργού Τουρισμού θα έχει τα δικά της επιχειρήματα και τη δική της «ερμηνεία» σχετικά με το πώς κατέληξαν σε αυτό το σημείο τα πράγματα. Τα οποία μάλλον δεν θα συμπίπτουν με τις απόψεις και τις καταγγελίες του συζύγου της. Η συνέχεια, δυστυχώς, θα παιχθεί στις δικαστικές αίθουσες.https://www.ieidiseis.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.