Ο Δήμος Πλατανιά κατά τα προηγούμενα έτη και μετά την εξαγγελία της Κυβέρνησης για την δημιουργία νέου σύγχρονου ΒΟΑΚ, είχε κάνει μια σειρά με τα υπ’ αριθμ.πρωτ: 1327/24-7-17,14069/4-8-17,18964/16-10-17 &20169/14-11-17, εγγράφων και παρεμβάσεων, όπου τεκμηρίωνε την αναγκαιότητα κατασκευή σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, τετράιχνου με διαχωριστική νησίδα, για το τμήμα Χανιά _ Κίσσαμος.
Ο Κυκλοφοριακός φόρτος στη Δ.Κ. Πλατανιά , σύμφωνα με παλαιότερη μελέτη του ΟΑΚ ήταν για 12.000 διελεύσεις την ημέρα , αποδεικνύοντας έτσι το πασιφανές για την αναγκαιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου τμήματος .
Με ικανοποίηση ακούσαμε τις εξαγγελίες του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών κ. Σπίρτζη, περί επέκτασης του ΒΟΑΚ για το τμήμα Χανιά – Καστέλι, ικανοποιώντας έτσι όχι το λαϊκό αίσθημα αλλά τις ανάγκες του κυκλοφοριακού φόρτου όπου σύμφωνα με την νεώτερη μελέτη του Υπουργείου Υποδομών, ο ανισόπεδος Κόμβος του Πλατανιά είναι ο τρίτος σε κυκλοφοριακό φόρτο σε όλο το μήκος του ΒΟΑΚ.