Στο τυπογραφείο βρίσκεται το νέο επικοινωνιακό υλικό τουριστικής προβολής για το Ηράκλειο, που έχει ως βασικό στόχο την ανανέωση του brand της πόλεως. Συγκεκριμένα, ο Δήμος Ηρακλείου υλοποιεί στρατηγική τουριστικού μάρκετινγκ που στηρίζεται σε ένα νέο «αφήγημα» – «Heraklion, where Crete Begins» – «Ηράκλειο, εδώ που ξεκινάει η Κρήτη» – το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει περιγραφή των ταξιδιωτικών εμπειριών που θα αποκομίσει ο επισκέπτης της πόλης και επιχειρηματολογία για τους λόγους που αξίζει να επισκεφτεί κανείς το Ηράκλειο.
Με το να αναδείξει το Ηράκλειο όλο τον πλούτο επιλογών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες του, ουσιαστικά ωριμάζει ως προορισμός για city breaks και θέτει τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή του.
Η σύγχρονη πλευρά του Ηρακλείου, δεν περιορίζεται σε μια στενά τουριστική-ταξιδιωτική θεματολογία, ούτε εξαντλείται στο μνημειακό πλούτο της πόλης. Η συζήτηση για το Ηράκλειο εμπλουτίζεται με το lifestyle που πρεσβεύει το Ηράκλειο και η Κρήτη, δηλ. τον ιδιαίτερο τρόπο και στάση ζωής των Κρητικών που θα βιώσουν και οι επισκέπτες της πόλης.
Το επικοινωνιακό υλικό που βρίσκεται στο τυπογραφείο είναι:
• ένα 40σελιδο Γενικό Έντυπο για την πόλη και την ενδοχώρα, σε πέντε γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, ρώσικα, ιταλικά),
• ο χάρτης πόλης με διαδρομές περιήγησης εντός των τειχών και με αναφορά στα σημαντικότερα μνημεία που συναντά ο επισκέπτης στην περιήγησή του μέσα στην πόλη. Ο χάρτης αυτός μάλιστα θα διατεθεί δωρεάν σε όλα τα ξενοδοχεία του Ηρακλείου, ενώ αποτελεί το βασικό υπόβαθρο για την ενημέρωση των επισκεπτών από το INFO POINT.
Αξίζει να σημειωθεί παρά τις αντίξοες συνθήκες της φετινής τουριστικής χρονιάς το 2020 έχουν ενημερωθεί από το Κέντρο Πληροφόρησης του Δήμου 1.773 επισκέπτες της Κρήτης για το Ηράκλειο αλλά και όλο το νησί
• ένα 40σέλιδο έντυπο αποκλειστικά για την ενετική οχύρωση του Ηρακλείου, σε ελληνικά και αγγλικά.
Το σύνολο του υπό έκδοση επικοινωνιακού υλικού θα διατεθεί σε τουριστικούς πράκτορες, ενώ αποτελεί υλικό που ταξιδεύει το Ηράκλειο ανά τον κόσμο με τους απλούς επισκέπτες, ή συμμετέχοντες σε συνέδρια, ή εκπαιδευτικά προγράμματα αλλά και τους επίσημους προσκεκλημένους του Δήμου.
Το έντυπο σε ψηφιακή μορφή φιλοξενείται στην τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου: https://www.visitheraklion.eu/dreaming//dream.html
Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Τουρισμού Γιώργος Σισαμάκης: «Παρά το γεγονός ότι η φετινή τουριστική περίοδος ήταν δύσκολη, εμείς προχωράμε στον σχεδιασμό μας για την ανανέωση της τουριστικής εικόνας του Ηρακλείου, με σειρά δράσεων και ενεργειών που έχουν ως στόχο την ενδυνάμωση του brand της πόλεως και την ανάδειξη της ξεχωριστής δυναμικής της».
Τα σχόλια είναι κλειστά.