Τέσσερις ανώτατες διακρίσεις απέσπασαν οι Μινωικές Γραμμές στον φετινό θεσμό των Tourism Awards 2019.
Συγκεκριμένα, σε εκδήλωση, την Τρίτη στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», παρουσία εκπροσώπων και φορέων του τουρισμού, οι Μινωικές Γραμμές κέρδισαν:
- Χρυσο βραβείο για την υποστήριξη των Τοπικών Κοινοτήτων/Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία, στην ενότητα Branding/Public Relations / People Strategy. Οι Μινωικές Γραμμές στηρίζουν ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες και τις τοπικές κοινότητες της Κρήτης που δοκιμάζονται από τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες.
- Χρυσό βραβείο για τους νέους προορισμούς, στην ενότητα Attractions & Destinations για την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών. Σύμφωνα με την εταιρεία, εμπορικός και συναισθηματικός στόχος της για το 2018 δεν ήταν να επενδύσει απλά και σε άλλες γραμμές της ακτοπλοΐας, αλλά να εμπλουτίσει αφενός τη γραμμή των Χανίων με ένα «κόσμημα» της επιβατηγού ναυτιλίας, αφετέρου να φέρει πιο κοντά την Κρήτη με το υπόλοιπο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων, προσφέροντας στο επιβατικό κοινό και τους επαγγελματίες ολοκληρωμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
- Ασημένιο βραβείο για την ολοκληρωμένη Content Strategy Marketing Καμπάνια με τίτλο «Στις Κυκλάδες με τον Σήφη» που υλοποίησαν σε συνεργασία με το επιτελείο της Forest View του ομίλου TDG, στην ενότητα Branding/Public Relations/People Strategy, μέσα από μία Social Media enabled καμπάνια και κατάφερε να μεταφέρει την Κρητική φιλοξενία στις κοσμοπολίτικες Κυκλάδες με την βοήθεια της κοινότητας του Facebook.
- Ασημένιο βραβείο για την αξιοποίηση εξειδικευμένων κι εξατομικευμένων λειτουργικοτήτων, στην ενότητα Digital & Technology. Oι Μινωικές Γραμμές, σε συνεργασία με τη Wedia, προχώρησαν στη δημιουργία του Minoan Lines Getaway, ενός δίγλωσσου Ταξιδιωτικού Blog (https://getaway.minoan.gr/).