Μελέτη σκοπιμότητας για τραμ στο Ηράκλειο και τρένο στην Κρήτη
Κοινή συνισταμένη στις τοποθετήσεις όλως αποτέλεσε η θέση πως ενόψει λειτουργίας του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Πεδιάδας είναι αδιανόητο να μην συνδέεται ο νέος αερολιμένας (που θα έχει τη δυνατότητα να διακινεί ως και 18 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως )με κάποιο σιδηρόδρομο , προαστιακό ή άλλο με το Ηράκλειο και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα
Μελέτη σκοπιμότητας για τραμ στο Ηράκλειο και τρένο στην Κρήτη
Ένα ομόφωνο , εμφατικό ”ναι” στην εκκίνηση των διαδικασιών διερεύνησης για την εγκατάσταση μέσων σταθερής τροχιάς στην Κρήτη, με πρώτο βήμα την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας είπε πριν από λίγο το δημοτικό συμβούλιο Ηρακλείου.
Σύσσωμοι επικεφαλής και δημοτικοί σύμβουλοι από όλες τις παρατάξεις έσπευσαν να ”αγκαλιάσουν” την πρωτοβουλία της Παγκρήτιας Ανοιχτής Επιτροπής για την Εγκατάσταση Μέσων Σταθερής Τροχιάς στην Κρήτη, εκφράζοντας την πλήρη στήριξη τους στη διεκδίκηση για την χρηματοδότηση-ανάθεση της μελέτης από την κυβέρνηση.
Κοινή συνισταμένη σε όλες τις τοποθετήσεις, τόσο των παρευρισκόμενων εκπροσώπων της Παγκρήτιας Επιτροπής Λάμπρου Βάμβουκα και Λευτέρη Μιχελάκη όσο και των δημοτικών συμβούλων αποτέλεσε το γεγονός ότι δεν γίνεται η Κρήτη να μη διαθέτει μέσο σταθερής τροχιάς όταν διαθέτουν εδώ και πολλά χρόνια όλα τα μεγάλα νησιά της Μεσογείου . Παράλληλα, κοινή συνισταμένη στις τοποθετήσεις όλως αποτέλεσε η θέση πως ενόψει λειτουργίας του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Πεδιάδας είναι αδιανόητο να μην συνδέεται ο νέος αερολιμένας (που θα έχει τη δυνατότητα να διακινεί ως και 18 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως )με κάποιο σιδηρόδρομο , προαστιακό ή άλλο με το Ηράκλειο και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα.
Στη διάρκεια της σχετικής συζήτησης υπήρξαν πολλές φωνές που έκαναν λόγο για ανάγκη εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου που θα καλύπτει όλη τη βόρεια τουλάχιστον πλευρά του νησιού, από το ανατολικό ως το δυτικό άκρο, συνδέοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τα μεγάλα αστικά και τουριστικά κέντρα.
Μια ενδιαφέρουσα διάσταση έβαλε στη δική του τοποθέτηση ο επικεφαλής της κίνησης ”Ήράκλειο 3.7.5” Γιάννης Κουράκης, που τόνισε ότι δεν θα πρέπει το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται αποκλειστικά στο βόρειο , παραλιακό μέτωπο του νησιού, αλλά να διερευνηθεί αν το σιδηροδρομικό δίκτυο θα πρέπει να κατασκευαστεί ενδεχομένως πιο εσωτερικά προς την ενδοχώρα.neakriti.gr
Τα σχόλια είναι κλειστά.