Μεγάλο διατροφικό και εμπορικό ενδιαφέρον για το πιστοποιημένο Κρητικό δεκατιανό «κολατσιό».
Μπαίνει σε αρτοποιία, καφέ, επιχειρήσεις takeaway.
Μεγάλο διατροφικό και εμπορικό ενδιαφέρον για το πιστοποιημένο Κρητικό δεκατιανό «κολατσιό».
Παρουσιάστηκε με επιτυχία από την Αγροδιατροφική σύμπραξη της
Περιφέρειας Κρήτης σε ενημερωτική εκδήλωση επιχειρηματιών .και
θεσμικών εκπροσώπων.
Το κρητικό δεκατιανό “κολατσιό” παρουσιάζει μεγάλο διατροφικό –
εμπορικό ενδιαφέρον και μέσω της Αγροδιατροφικής σύμπραξης της
Περιφέρειας Κρήτης μπαίνει προς πώληση σε αρτοποιεία, καφέ,
φούρνους και γενικότερα όσα καταστήματα προσφέρουν υπηρεσίες take
away.
Ήδη πολλές επιχειρήσεις ενδιαφέρονται για την καινοτόμα διατροφική
πρόταση της αγροδιατροφικής σύμπραξης που εντυπωσιάστηκαν από την
πρώτη παρουσίαση του σήματος του Κρητικού δεκατιανού σε
επιτυχημένη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο “ Κουρήτες”
όπου συνδυάστηκε η ενημέρωσης με τις νόστιμες γεύσεις των εδεσμάτων
του κρητικού δεκατιανού.
Όπως ανέφερε στην εκδήλωση, καλωσορίζοντας επιχειρηματίες και
θεσμικούς εκπροσώπους ο Πρόεδρος της Αγροδιατροφικής Σταύρος
Τζεδάκης, «Το σήμα “κρητικό δεκατιανό – cretan brunch», στοχεύει στην
υγιεινή διατροφή μικρών και μεγάλων αλλά και στη κατανάλωση
τοπικών προϊόντων και προϊόντων με το σήμα “κρήτη – Γενέτειρα αξιών”
από επιχειρήσεις, όπως αρτοποιεία, καφέ, και γενικά όλες εκείνες, οι
οποίες προσφέρουν υπηρεσίες «take away».
Η φιλοσοφία του σήματος, όπως πρόσθεσε ο κ. Τζεδάκης, «στηρίζεται σε 60 σύγχρονες,
προτεινόμενες συνταγές, βασισμένες ωστόσο, στις παραδοσιακές αξίες και τα προϊόντα της Κρήτης.
Ένα δεκατιανό, υγιεινό, με θρεπτική αξία και με ποικιλία γεύσεων, όπως σάντουιτς, σαλάτες, παραδοσιακές πίτες κ.α. Ένα γρήγορο γεύμα με “άρωμα” και προϊόντα Κρήτης, που θα μπορεί ο καταναλωτής να προμηθευτεί από το πρωί μαζί με τον καφέ ή
το ρόφημά του.».
Όπως εξήγησε ο Πρόεδρος της Αγροδιατροφικής
σύμπραξης-Περιφερειακός Σύμβουλος Σταύρος Τζεδάκης: «Φτιάξαμε σε
συνεργασία με τον Σεφ Λευτέρη Σουλτάτο τις προτεινόμενες συνταγές,
όπου μπορούν όσοι κάνουν χρήση του σήματος να διαλέξουν από αυτές ή
να μας προτείνουν δικές τους αρκεί τα προϊόντα να είναι κρητικά. Οι
επιχειρήσεις του Αγροδιατροφικού τομέα όλα αυτά τα χρόνια έχουν
κάνει βήματα προς τα εμπρός, έχοντας προϊόντα τυποποιημένα, ποιοτικά
όπου με ασφάλεια μπορούν να εντάξουν τα καταστήματα στο μενού
τους. Μέσα από το Κρητικό Δεκατιανό θέλουμε να αναδείξουμε την
μοναδική γεύση των Κρητικών προϊόντων και τα οφέλη που έχει στην
ανθρώπινη υγεία”.
Ο κ. Τζεδάκης κάλεσε όλους τους επιχειρηματίες να αγκαλιάσουν, να
κάνουν πράξη την πρόταση, ενώ ευχαρίστησε, τους συνεργάτες του,
τους φορείς για την καλή συνεργασία και ιδιαίτερα τον Περιφερειάρχη
Σταύρο Αρναουτάκη για την έμπρακτη -όπως είπε-στήριξη του στους
στόχους της Αγροδιατροφικής.
Εύσημα από την Στερεά Ελλάδα για την πρωτοπορία της Κρήτης
Ο Πρόεδρος της Αγροδιατροφικής σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης
ευχαρίστησε επίσης τους παριστάμενους θεσμικούς εκπροσώπους που
απηύθυναν χαιρετισμό και ιδιαιτέρως τον Περιφερειακό σύμβουλο –
Πρόεδρο της Αγροδιατροφικής σύμπραξης της Περιφέρειας Στερεάς
Ελλάδας Αναστάσιο Βελισσαρίου που δημόσια χαρακτήρισε την
Περιφέρεια Κρήτης πρωτοπόρα στην Ελλάδα.
Ο κ. Βελισσαρίου στον χαιρετισμό του, είπε ότι, νιώθει μεγάλη χαρά που
βρίσκεται στην πολύ ενδιαφέρουσα ενημερωτική εκδήλωση, ενώ τόνισε
ότι, η Περιφέρεια Κρήτης πρωτοπορεί, όχι μόνο στην γαστρονομία, αλλα
σε όλους τους τομείς, δίδοντας δημόσια συγχαρητήρια στον
Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, στον κ. Τζεδάκη για τις
κατακτήσεις και το σημαντική έργο στον αγροδιατροφικό τομέα, αλλά
και ευρύτερα.
Χαιρετισμούς επίσης στην εκδήλωση απηύθυναν, επισημαίνοντας τον
ρόλο και το έργο της αγροδιατροφικής σύμπραξης, οι Παύλος
Μπαριτάκης Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης, Μανόλης
Αλιφιεράκης Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ενώ για το «Κρητικό
Δεκατιανό, μια υγιεινή διατροφική πρόταση» μίλησε ο Δρ. Αντώνιος
Παπαδάκης, Υγιεινολόγος, Αν. Προϊστάμενος Τμ. Δημόσιας &
Περιβαλλοντικής Υγιεινής Περιφέρειας Κρήτης. Η ομιλία του κ.
Παπαδάκη προκάλεσε ξεχωριστή αίσθηση σε όλους τους παρισταμένους,
όπως επίσης, έντονο ενδιαφέρον προκάλεσε στους δεκάδες
επιχειρηματίες η ομιλία που ακολούθησε με θέμα: «Γιατί να εντάξω το
«κρητικό δεκατιανό» στο εδεσματολόγιο-μενού της επιχείρησης μου.» με
ομιλητή τον Νίκο Μπουνάκη, M.Sc Marketing and Communication ,
MBA, Διευθύνων Σύμβουλος Proactive A.E.
Οι παριστάμενοι επιχειρηματίες επικρότησαν την νέα πρόταση –
προδιαγραφή της Αγροδιατροφικής συγχαίροντας την για τις
πρωτοβουλίες της. Επίσης τα συγχαρητήρια τους για το έργο και τις
δράσεις της Αγροδιατροφικής εξέφρασαν στον Πρόεδρο, οι
παριστάμενοι θεσμικοί εκπρόσωποι, οι Αντιπεριφερειάρχες Νίκος
Συριγωνάκης, Λάμπρος Βαμβακάς, οι Περιφερειακοί σύμβουλοι
Μανόλης Χνάρης, Κώστας Φασουλάκης, Ειρήνη Χουδετσανάκη, Νίκος
Χρονάκης, ο Αντιδήμαρχος Ηρακλείου Γιώργος Σισαμάκης, εκπρόσωποι
του Δήμου Μαλεβιζίου, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης
Θανάσης Κύρκος, η Πρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας της
Περιφέρειας Κρήτη Μαρία Δαμανάκη, εκπρόσωποι του Πρωτογενή
τομέα, υπηρεσιακοί παράγοντες, κ.α.
Ν. Μπουνάκης: Μεγάλο ενδιαφέρον για τα κρητικά προϊόντα- γαστρονομία
Ο ομιλητής στην εκδήλωση, σύμβουλος της Αγροδιατροφικής
Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης και διευθύνων σύμβουλος της
PROACTIVE, Νίκος Μπουνάκης, επεσήμανε τους λόγους που ένα τέτοιο
σήμα είναι αναγκαίο για την κρητική οικονομία.
Όπως, εξήγησε, η Ελλάδα σπαταλά κάθε χρόνο έξι με επτά
δισεκατομμύρια ευρώ στην εισαγωγή τροφίμων από άλλες χώρες του
εξωτερικού. «Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένα μεγάλο περιθώριο
ανάπτυξης του διατροφικού τομέα της ελληνικής οικονομίας, ώστε,
αφενός να καλύψει αυτό το κενό που παρατηρείται και αναγκάζει τις
ελληνικές επιχειρήσεις να εισάγουν τρόφιμα και αφετέρου να
μπορέσουμε να ξεκινήσουμε εξαγωγές, περισσότερες από αυτές που
έχουμε. Αυτό δε θα γίνει από τη μία μέρα στην άλλη, θα ξεκινήσει με
προσπάθειες, όπως αυτές που οργανώνει η Αγροδιατροφική Σύμπραξη,
που έχει στόχο να βάλει τα κρητικά προϊόντα στο δεκατιανό».
Ο κ. Μπουνάκης τόνισε ότι η ένταξη του νέου σήματος του «Κρητικού
Δεκατιανού – Cretan brunch» στην αγορά, θα τονώσει την τοπική
οικονομία και την οικονομία της υπαίθρου, ενώ παράλληλα, οι
επιχειρήσεις που θα το αποκτήσουν θα έχουν μια επωνυμία.
«Πρέπει να καταφέρουμε τα κρητικά προϊόντα να πάρουν τη θέση που
τους αξίζει στα ράφια του σούπερ μάρκετ, αλλά και στις κουζίνες και στα
τραπέζια των ξενοδοχείων», τόνισε ο κ. Μπουνάκης, ενώ πρόσθεσε ότι,
«μελέτες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές είναι δύσπιστοι. Τα προϊόντα
που έχουν κάποια πιστοποίηση και συνοδεύονται από σήματα ποιότητας,
έχουν αυξημένη ζήτηση και τα εμπιστεύονται οι καταναλωτές».
Κλείνοντας, ο κ. Μπουνάκης ανέφερε, ότι, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον
για τα κρητικά προϊόντα από τους τουρίστες, πολλοί από τους οποίους
επισκέπτονται το νησί για να γευτούν, τα κρητικά προϊόντα, την
παραδοσιακή, κρητική κουζίνα.
Τα σχόλια είναι κλειστά.