«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) παραμένει σήμερα στο μεγαλύτερο μέρος του, όπως φτιάχτηκε πριν 50 χρόνια. Ακόμα χειρότερη είναι στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Η ευθύνη για το σημερινό χάλι, με δεκάδες νεκρούς, βαραίνει συνολικά όλες τις κυβερνήσεις διαχρονικά (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ)» τόνισε ο βουλευτής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκης, στην τοποθέτησή του στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής αναφορικά με την υπογραφή της Σύμβασης του έργου: «Μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης τμήμα: Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου».
Σημείωσε ότι η καθυστέρηση κατασκευής του ΒΟΑΚ, δεν οφείλεται σε λόγους ανικανότητας ή έλλειψης αποφασιστικότητας της μιας ή της άλλης κυβέρνησης, αλλά πρωτίστως στο γεγονός ότι ο ΒΟΑΚ δεν «χωρούσε» στις προτεραιότητες της καπιταλιστικής ανάπτυξης των προηγούμενων 10ετιών.
Αντίθετα, σήμερα τα πράγματα άλλαξαν και ο ΒΟΑΚ είναι μέρος του συνολικού σχεδιασμού, όπως αυτός αποτυπώνεται στο «Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας», για την πραγματοποίηση επενδύσεων, προκειμένου να βρουν διέξοδο τα λιμνάζοντα κεφάλαια, να εξασφαλίσουν ακόμα μεγαλύτερη κερδοφορία για τους επιχειρηματικούς ομίλους, από την ληστρική εκμετάλλευση του λαού, αφαιμάζοντάς τον ακόμη περισσότερο.
Σε αυτό το πλαίσιο, τόνισε πως ο νέος αυτοκινητόδρομος δεν θα εξυπηρετεί μόνο τα Ι.Χ. του κρητικού λαού, που θα πληρώνει πλέον δυσβάσταχτα διόδια, αλλά και τους σχεδιασμούς των μεγάλων μονοπωλιακών ομίλων.
Σημείωσε ότι η θέση του ΚΚΕ είναι πως ο κρητικός λαός έχει ανάγκη από έναν ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία, με συνδετήριους άξονες Βορρά – Νότο και συνολικά ένα οδικό δίκτυο σύγχρονο ασφαλές που να καλύπτει όλες τις σύγχρονες ανάγκες του.
Η χρηματοδότηση – κατασκευή – συντήρηση και λειτουργία του, να είναι στην αποκλειστική ευθύνη του κράτους, να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση, χωρίς διόδια ή άλλης μορφής εκμετάλλευση, με σεβασμό στο περιβάλλον.
Τα σχόλια είναι κλειστά.