Η πτώχευση του FTI προκαλεί τεράστιο “κύμα” κρατήσεων για πρώην ανταγωνιστές του, όπως οι TUI, Dertour Group, Schauinsland-Reisen, Alltours και άλλοι με ωφελημένη την Κρήτη αφού ο δημοφιλής τουριστικός προορισμός είχε τις περισσότερες κρατήσεις, περίπου 70.000 τον αριθμό, μέσω του χρεωκοπημένου τουρ-οπερέιτορ.
Λεπτομερή στοιχεία δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, αλλά οι ειδικές προσφορές τους με αφορμή την πτώχευση του FTI και οι δηλώσεις πολλών ταξιδιωτικών γραφείων μαρτυρούν το μέγεθος αυτών των κρατήσεων.
Τα πρακτορεία αναφέρουν σταθερά πολύ υψηλά ποσοστά νέων κρατήσεων από τους πληγέντες πελάτες- σύμφωνα με έρευνα της γερμανικής ιστοσελίδας touristik-aktuell, που ειδικεύεται σε τουριστικά θέματα, ένας στους δύο πελάτες σε πολλά ταξιδιωτικά γραφεία έχει ήδη κάνει νέα κράτηση.
Αυτό σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τις ακυρώσεις ταξιδιών του FTI μέχρι τις 5 Ιουλίου, αλλά και με τις γενναιόδωρες επιλογές ακύρωσης που προσφέρουν άλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, διευκολύνοντας τους πελάτες να αποφασίσουν να κάνουν νέα κράτηση, ακόμη και αν το προγραμματισμένο ταξίδι του FTI δεν έχει ακόμη ακυρωθεί. Και ο ανταγωνισμός “μάχεται” για κάθε πελάτη…
Δεν είναι γνωστό πόσες κρατήσεις υπήρχαν στα συστήματα του FTI κατά τη στιγμή της αίτησης αφερεγγυότητας. Όμως, εκτιμάται ότι το νούμερο είναι σίγουρα εξαψήφιο. Είναι γνωστό ότι επηρεάζονται τα εμπορικά σήματα FTI, Big Xtra και 5vorFlug, με σημαντικότερους προορισμούς την Αίγυπτο, την Τουρκία και την Ισπανία.
Πάνω από 9.600 νέοι πελάτες του FTI έκαναν κράτηση στην Bentour
“Η εμβέλεια του FTI είναι πραγματικά τεράστια”, λέει ο Deniz Ugur, επικεφαλής της Bentour Reisen. Ο ίδιος επιβεβαιώνει τη μεγάλη προθυμία των πελατών του FTI να κάνουν εκ νέου κράτηση, καθώς, όπως λέει, τις πρώτες δέκα ημέρες μετά την υποβολή αίτησης αφερεγγυότητας, η Bentour έκανε εκ νέου κράτηση για 9.650 πρώην πελάτες του FTI -κυρίως για την Τουρκία και την Αίγυπτο.
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα αποτέλεσε η ευέλικτη δυνατότητα ακύρωσης έως και επτά ημέρες πριν από την αναχώρηση. Σύμφωνα με τον κ. Ugur, το 74% των αιτήσεων αυτόματης αντιστοίχισης για προσφορά στην ίδια τιμή επιβεβαιώθηκαν. “Το ποσοστό αυτό είναι πάνω από τις προσδοκίες μας και έτυχε πολύ καλής υποδοχής από τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους πελάτες”, αναφέρει το αφεντικό της Bentour.https://www.ekriti.gr/