Μετά τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη και τον υπ. Υποδομών Κ. Καραμανλή, σειρά είχε σήμερα ο Υφυπουργός Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης να μας «ενημερώσει» ότι το οραματικό έργο ενός σύγχρονου και ασφαλούς ΒΟΑΚ επιστρέφει στο μηδέν και παραπέμπεται ουσιαστικά – ξανά – στις καλένδες.
Συνεχίζεται με αυτόν τον τρόπο η προσπάθεια της κυβέρνησης της ΝΔ να απαξιώσει, και εν τέλει να ακυρώσει, τους διεθνείς διαγωνισμούς που βρίσκονται σε εξέλιξη και αφορούν τα τμήματα Χανιά – Χερσόνησος και Χερσόνησος – Νεάπολη (και στους οποίους συμμετέχουν αρκετές εταιρείες κάτι που μόνο θετικά στοιχεία επιφέρει στο έργο) και να μην προχωρήσει στην προκήρυξη του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος. Το χειρότερο όμως απ’ όλα, είναι το γεγονός ότι με αυτές τις μεθοδεύσεις, η κατασκευή του ΒΟΑΚ απομακρύνεται και η δίκαιη απαίτηση του συνόλου της Κρητικής κοινωνίας για έναν ασφαλή, σύγχρονο και λειτουργικό αυτοκινητόδρομο δεν λαμβάνεται υπόψιν.
«Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη προσπαθεί να απαξιώσει αυτό το σημαντικό έργο που έπειτα από παλινωδίες δεκαετιών, μπήκε σε τροχιά υλοποίησης από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε μας παραξενεύει το ότι οι προσωπικές προεκλογικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, ξεχάστηκαν τόσο σύντομα», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία ν. Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Μας λυπεί όμως, το ότι θυσιάζεται ο ΒΟΑΚ, ένα υψίστης σημασίας έργο για την Κρήτη, στον βωμό της μικροπολιτικής. Ελπίζουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή, η κυβέρνηση θα αντιληφθεί ότι ο ΒΟΑΚ είναι πέρα και πάνω από κόμματα και σκοπιμότητες και θα συνεχίσει την προσπάθεια υλοποίησης, από το σημείο στο οποίο την παρέλαβε. Χωρίς να χάσει άλλο χρόνο».
Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα έχει κατατεθεί και σχετική ερώτηση στον Υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή από τον Βουλευτή Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει δοθεί απάντηση.
Τα σχόλια είναι κλειστά.