Κρήτη, αυτή είναι η λεβεντιά σου;

Έφτασε η Ώρα τής Αλήθειας.

Γράφει ο Γιώργος Μιχάλακας

Διαχρονικά αισθάνομαι απέραντη αηδία

όταν ακούω τούς γλοιώδεις δουλικούς δημοσιογραφίσκους

να επιδίδονται σε θλιβερά στερεοτυπικό λιβάνισμα περιοχών τής Ελληνικής Επικράτειας.

Σε αυτό το αποκρουστικό καθεστωτικό σύστημα τοπικιστικής αγιοποίησης,

αναμφίβολα η Κρήτη κατέχει τα πρωτεία·

μιλάμε για το νησί όπου ο Τοπικισμός έχει προσλάβει διαστάσεις «Ομερτά»

και η «Κουμπαριά» -αντί να αποτελεί μυσταγωγική πνευματική συγγένεια-

έχει καταντήσει… επάγγελμα.

Έτσι,

οι γλοιώδεις δουλικοί δημοσιογραφίσκοι που αμείβονται πλουσιοπάροχα

για να εκκρίνουν και να διασπείρουν τον πλούσιο σε τοξικότητα σίελό τους,

δεν χάνουν την ευκαιρία να διατυμπανίζουν τσιτάτα όπως

«Η λεβεντογέννα Κρήτη», «Οι Κρητικοί είναι καλοί και φιλόξενοι άνθρωποι»,

και πάει λέγοντας.

Ένας τόπος που εξαργυρώνει με ιδιότυπες ασυλίες -όπως η Οπλοκατοχή-

την ανυπότακτη στάση που εκράτησε στην περίοδο τής Κατοχής,

ένας τόπος, όμως, που συχνά μπερδεύει την Περηφάνια με τον Μεσαιωνισμό.

Ε, λοιπόν, μετά (και) από το αποτρόπαιο περιστατικό που συνέβη εχθές στο «Big Brother»,

έφτασε η «Ώρα τής Αλήθειας»,

έφτασε η ώρα να βάλουμε την παραχαϊδεμένη Κρήτη στην αληθινή της θέση.

Η Λεβεντιά, η Καλοσύνη, η Φιλοξενία,

ΔΕΝ αποτελούν μονοπώλια τής Κρήτης

(είτε οποιασδήποτε άλλης περιοχής τής χώρας).

Καλοί άνθρωποι υπάρχουν παντού στη χώρα και εν γένει στον κόσμο,

κακοί άνθρωποι υπάρχουν παντού στη χώρα και εν γένει στον κόσμο.

Ως εκ τούτων, καλοί και κακοί άνθρωποι υπάρχουν ΚΑΙ στην Κρήτη.

Ναι,

αναμφίβολα ο όρος «λεβεντογέννα» απεδόθη στην Κρήτη και έχει ταυτιστεί μαζί της,

λόγω τής Παράδοσης·

μία Παράδοση που κοσμείται από μεγαλειώδη πρόσωπα

όπως ο Καζαντζάκης, ο Ξυλούρης και άλλοι εξόχως σημαντικοί Έλληνες.

Όμως,

δεν γίνεται να εθελοτυφλούμε

και να αντιμετωπίζουμε το συγκεκριμένο νησί

με στείρες εξυμνητικές επωδούς που μόνο κακό τού κάνουν.

Η Κρήτη ΔΕΝ είναι μόνο Καζαντζάκης και Ξυλούρης,

ούτε δικαιούται να χρησιμοποιεί αυτά τα εμβληματικά τέκνα της

ως «χαλιά» που από κάτω θα κρύβει το κάθε σκουπίδι της.

Υπάρχει, λοιπόν, κι η «άλλη Κρήτη».

Η Κρήτη που εκφράζοντας στρεβλά την ανυποταξία της

είναι στην κορυφή των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα.

Η Κρήτη που εκπροσωπείται από τα θλιβερά και απεχθή κουτσαβάκια,

τα οποία

-εξωτερικεύοντας την αισχρή παιδεία που είχαν λάβει από τις οικογένειές τους-

ενεπλάκησαν στην τύποις αυτοκτονία

και επί τής ουσίας δολοφονία τού ευαίσθητου Βαγγέλη Γιακουμάκη.

Η Κρήτη που εκπροσωπείται από εκείνο το σίχαμα,

το οποίο αισθάνθηκε ότι ήθελε επειγόντως να εξαγάγει το σάπιο σπέρμα του

και εσκότωσε με τον πιο φριχτό τρόπο -τον Ιούλιο τού 2019-

την 60χρονη Αμερικανίδα βιολόγο που είχε τη δυστυχία να βρεθεί μπροστά του

(διαβάστε ποια είναι η «άλλη Κρήτη»

στο απόσπασμα τού ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει εκείνες τις ημέρες η «Ζούγκλα»:

«Τα τελευταία λεπτά που έζησε η βιολόγος στα χέρια του ήταν βασανιστικά.

Την εχτύπησε με το αυτοκίνητό του και την ετραυμάτισε.
Η γυναίκα έπεσε αιμόφυρτη στον δρόμο.

Στη συνέχεια -όπως απέδειξε η ιατροδικαστική εξέταση-

ο 27χρονος επέρασε τουλάχιστον δύο φορές από πάνω της με το αυτοκίνητό του.

Το θύμα ήταν εν ζωή όταν ο φονιάς εσήκωσε το σώμα τής γυναίκας

και το έβαλε στο πορτ-μπαγκάζ.

Η βιολόγος χτυπούσε τη λαμαρίνα για να τής ανοίξει.

Στη συνέχεια τής κατέφερε μαχαιριές για να την ακινητοποιήσει

και πρέπει τότε να τής έκοψε το αφτί.

Επεχείρησε να τη βιάσει και στο τέλος την εστραγγάλισε.»).

Η Κρήτη που είναι ξακουστή για τις σοκαριστικές κακοποιήσεις ζώων,

τα οποία κάποιοι ντόπιοι υπάνθρωποι φτάνουν έως και να κρεμούν στα δέντρα

(προφανώς για να διατρανώνουν τη «λεβεντιά» τους).

Η Κρήτη -για να φτάσουμε και στο χθεσινό συμβάν-

που εκπροσωπείται από έναν χυδαίο ρατσιστή,

ο οποίος δηλώνει αρχικώς την αποστροφή του στους gays,

μετά κομπάζει λέγοντας ότι «Τις χοντρές γυναίκες δεν τις θεωρώ γυναίκες.»

και κορυφώνει την ανανδρία του με την αηδιαστική και ποινικά κολάσιμη φράση

«…Τις γκόμενες πάω με μία κάθε μέρα για να αδειάζει το “πακέτο”,

αλλιώς έχει βιασμό…».

Και ερωτώ..:

Κρήτη, αυτή είναι η λεβεντιά σου;

Κρήτη, αυτοί είναι οι λεβέντες σου;

Κρήτη, για πόσο ακόμη θα καλύπτεις την ανυπόφορη οσμή τού απόπατού σου,

πίσω από το υπέροχο άρωμα που μάς έχουν αφήσει ως κληρονομιά

οι «Καζαντζάκηδες» και οι «Ξυλούρηδες»;

Κρήτη,

για πόσο ακόμη θα μετατρέπεις

τη φυσιολογική και καθ’ όλα σεβαστή «Αγάπη για τον Τόπο»

σε συντεχνιακή σιωπή και -συνεπαγωγικώς- συνενοχή;

Κρήτη,

οφείλεις επιτέλους να αφήσεις οριστικά και αμετάκλητα πίσω σου,

όλα αυτά τα άνανδρα γεννήματά σου

που σε μετατρέπουν από «Λεβεντογέννα» σε «Εμετογέννα»

(εδώ κολλάει το εικονίδιο «Εμετός»

που τόσο άστοχα εχρησιμοποιήθη προσφάτως στο «Big Brother»).

Κρήτη,

αυτό το θλιβερό, ομοφοβικό, ρατσιστικό και βίαιο κουτσαβάκι, ο Αντώνης Αλεξανδρίδης,

είναι δικό σου γέννημα, δικό σου θρέμμα, δικό σου κατασκεύασμα.

Κρήτη,

σήμερα αυτός ο ψευτόμαγκας εξεδιώχθη από το «Big Brother»

και παρεδόθη ξανά στη μικροαστική και κλειστοφοβική κοινωνία σου.

Κρήτη,

σήμερα δεν έφτασε μόνο η «Ώρα τής Αλήθειας»,

αλλά και η «Ώρα τής Αυτοκριτικής».

Κρήτη,

τέλειωνε με τούς ακκισμούς σου,

διότι πλέον -όχι μόνο εκούρασες, αλλά…- κατήντησες «Κοινωνικό Πρόβλημα».

Και τέλος..:

Κρήτη,

αν προσβάλλεσαι με αυτά που σού γράφω σήμερα,

αν δεν αισχύνεσαι και δεν χαμηλώνεις τα μάτια,

αν με θεωρείς εχθρό σου

επειδή τολμώ να κάνω αυτό που δεν τολμούν οι γλοιώδεις δουλικοί δημοσιογραφίσκοι,

ε, τότε, όλο και λιγότερο θα γεννάς λεβέντες,

και όλο και περισσότερο θα γεννάς σιχάματα.

Κρήτη,

πρέπει πλέον να αποφασίσεις τι είσαι

και πρέπει να επιλέξεις αν σε εκπροσωπούν ο Καζαντζάκης κι ο Ξυλούρης

ή οι αποκρουστικές καρικατούρες ανδρισμού

που εμμένεις να παράγεις σε τεράστιες ποσότητες.

ΥστερόΓιωργο..:

Η οργή και ο βρασμός ψυχής για όσα είπε ο κρητικής καταγωγής χυδαίος ψευτόμαγκας,

κορυφώνονται όταν συνειδητοποιούμε

πως επί δύο χρόνια η Ελληνική Κοινωνία συζητά με αποτροπιασμό

για τον βιασμό και τη δολοφονία τής Ελένης Τοπαλούδη

από -αντίστοιχης μισογυνικής κοσμοθεωρίας- άρρενες υπάνθρωπους.

Με βαθιά συγκίνηση,

θα κλείσω αναπαράγοντας τα λόγια τής χαροκαμένης μάνας,

που -εν μέσω τού αφόρητου πένθους της

και τού οδυρμού της για την απώλεια τής αδικοχαμένης κόρης της-

εξεστόμισε λέξεις που δεν περιμένεις ν’ ακούσεις

από μία συντηρητική και θρησκευάμενη γυναίκα.

Κυριολεκτικώς με δάκρυα στα μάτια και εν πλήρη βρασμώ ψυχής,

κλείνω -ως ένα «Μνήμης Ένεκεν» στη βιασθείσα και δολοφονηθείσα Ελένη

και ως «καμπανάκι κινδύνου» για κάθε μελλοντική «Τοπαλούδη»-

με τα λόγια τής χαροκαμένης μητέρας της:

«Να είστε άντρες με μπέσα. Μη γίνετε βιαστές και πουτάνας γυιοι.».

Κρήτη, τ’ ακούς;

Γιώργος Μιχάλακας

Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφοςhttps://www.zougla.gr/

Τα σχόλια είναι κλειστά.