Πρωινό στο δωμάτιο και γεύματα «a la cart» (επιλογή από κατάλογο) περιμένουν τους πελάτες των ξενοδοχείων στην εποχή του κορονοϊού.
Τα Check in & Check out θα γίνονται από απόσταση μέσω “έξυπνων συσκευών” ενώ για όσους θελήσουν να επισκεφτούν τη Reception, την επικοινωνία με τους εργαζόμενους θα τους χωρίζει μια γυάλινη επιφάνεια.
Στην Κρήτη, την ναυαρχίδα του τουρισμού για την Ελλάδα, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης ανέφερε ότι η Ένωση συνεργάζεται με την Περιφέρεια και το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τον ΕΟΔΥ.
Μάλιστα όπως είπε, η Ένωση έχει αναθέσει στην «Howarth International» μελέτη για την «επόμενη μέρα» στα ξενοδοχεία, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν σε δυο εβδομάδες.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου εκφράζει την αγωνία του για το αν θα πρέπει ή ακόμα ακόμα, αν μπορούν να ανοίξουν τις ξενοδοχειακές μονάδες, χωρίς τη στήριξη της πολιτείας όπως τονίζει. «Αν δεν βοηθήσει το κράτος, θα έχουμε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα.
Θέλουμε να ανοίξουμε με όρους βιωσιμότητας και αν δεν συμβεί αυτό, ο κ. Χαλκιαδάκης επισημαίνει ότι «μπορεί και να μην ανοίξουν ξενοδοχεία». Προσθέτει, επίσης, ότι οι παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν στα ξενοδοχεία, για υγειονομικούς λόγους, είναι σημαντικά κοστοβόρες και σε πολλές των περιπτώσεων θα είναι και αδύνατες να εφαρμοστούν.
Πάντως, πηγή αγωνίας είναι οι ελεύσεις τουριστών που τυχόν δεν θα διαγνωστούν από τα τεστ που θα γίνονται πριν αυτοί ταξιδέψουν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προστασία των εργαζομένων και των τοπικών πληθυσμών.
Τέλος στην τελική ευθεία είναι η σύνταξη του «υγειονομικού πρωτοκόλλου», το οποίο θα καθορίζει τους κανόνες λειτουργίες των ξενοδοχειακών μονάδων, στην εποχή του κορονοϊού.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ