Κοινωνικό Τιμολόγιο ΔΕΗ: Τι δικαιολογιτικά χρειάζονται – Πότε λήγει η προθεσμία
Μέχρι τις 31 Αυγούστου έχουν περιθώρια οι καταναλωτές να κάνουν αιτήσεις για να ενταχθούν στο κοινωνικό τιμολόγια της ΔΕΗ
Μέχρι τις 31 Αυγούστου έχουν περιθώρια οι καταναλωτές να κάνουν αιτήσεις για να ενταχθούν στο κοινωνικό τιμολόγια της ΔΕΗ.
Όσοι έχουν ενταχθεί στο ΚΟΤ θα πρέπει να υποβάλουν εκ νέου αίτηση και εφόσον από τη διαδικασία αυτή προκύψει ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις ένταξης σε άλλη κατηγορία τότε ο δικαιούχος μεταβαίνει αυτόματα σε αυτή. Εάν προκύψει ότι δεν πληρούνται πλέον οι προϋποθέσεις ένταξης σε καμία κατηγορία ή δεν υποβληθεί αίτηση τότε το Κ.Ο.Τ. παύει να ισχύει από την επόμενη ημέρα της λήξης της προθεσμίας.
Οι καταναλωτές έχουν δύο επιλογές για να ενταχθούν στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ. Το ΚΟΤ Α και το ΚΟΤ Β. Στην πρώτη κατηγορία εντάσσεστε σε περίπτωση που λαμβάνετε ΚΕΑ (Κοινωνικό Εισόδημα Αλλελεγγύης) ενώ στην δεύτερη ομάδα όσοι πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά κριτήρια.
Για να ενταχθεί κάποιος στην πρώτη κατηγορία (ΚΟΤ Α), στο Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ απαιτείται εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ (κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης) που έχει εγκριθεί το τελευταίο δίμηνο – μια διαδικασία που μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά από το σπίτι. Οι αιτήσεις γίνονται μετά το τέλος των φορολογικών δηλώσεων.
Για την ένταξη στο ΚΟΤ Β εξετάζονται εκ νέου τα προβλεπόμενα κριτήρια, ανεξάρτητα αν κάποιος κρίθηκε δικαιούχος του Κοινωνικού Μερίσματος.
Για την υπογραφή της νέας σύμβασης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (11770) ή να απευθυνθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ προσκομίζοντας τα εξής:
έναν λογαριασμό ρεύματος ή να γνωρίζουν τον αριθμό παροχής του ακινήτου
αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο (ή άλλο επίσημο έγγραφο
αποδεικτικό του ΑΦΜ
Τα σχόλια είναι κλειστά.