Καραμανλής: Μια νέα χάραξη του ΒΟΑΚ θα σήμαινε εκτόξευση του κόστους
Θα απαιτούσε σήραγγα μήκους 1,5 χλμ, αλλά και τεράστια καθυστέρηση 10.06.22 | 18:04ΚΡΗΤΗ Κοινοποίηση
Καραμανλής: Μια νέα χάραξη του ΒΟΑΚ θα σήμαινε εκτόξευση του κόστους
Νέα χάραξη του ΒΟΑΚ θα εκτόξευε το κόστος, τόνισε, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρη Μαμουλάκη, σχετικά με την πρόταση της Περιφέρειας Κρήτης για σύνδεση του άξονα με το αεροδρόμιο Καστελίου. Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής επέκρινε την προηγούμενη κυβέρνηση ότι έκανε σύμβαση παραχώρησης, κάτι που σημαίνει “διόδια”.
“Νέα χάραξη θα σήμαινε εκτόξευση του κόστους γιατί θα απαιτούσε σήραγγα μήκους 1,5 χλμ, αλλά και τεράστια καθυστέρηση, γιατί θα χρειαζόταν αλλαγή των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων” είπε ο κ. Καραμανλής.
Από την πλευρά του, ο κ. Μαμουλάκης, είπε ότι το νέο αεροδρόμιο Καστελίου θα είναι πόλος επισκεψιμότητας και η κυβέρνηση πρέπει να βρει τρόπο να το συνδέσει με τον ΒΟΑΚ. Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, πρόσφατη ευρωπαϊκή οδηγία δικαιώνει το κόμμα του για δυνατότητα μείωσης της επιβάρυνσης των χρηστών του οδικού άξονα. Ανέφερε επίσης ότι ο μόνος που άλλαξε θέση για την επιβολή των διοδίων είναι η ΝΔ και ο νυν πρωθυπουργός, ο οποίος, – σύμφωνα με τον βουλευτή – το 2017 έκανε λόγο για ένα έργο ΣΔΙΤ, χωρίς διόδια.
Απαντώντας, ο κ. Καραμανλής είπε ότι, το να κατηγορεί για διγλωσσία τη ΝΔ ο ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα που έλεγε ότι με ένα νόμο και ένα άρθρο θα καταργούσε τα μνημόνια, πάει πολύ. Έκανε μάλιστα λόγο για πολιτική εξαπάτηση, που είχε ζήσει ο λαός της Κρήτης επί ΣΥΡΙΖΑ, αναφέροντας ότι η σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση είχε πει αντιστοίχως ψέματα και όσον αφορά στην Εγνατία Οδό, όπου επέβαλε διόδια: Λέγατε ως κόμμα και ως κυβέρνηση ότι δεν θα επιβάλλατε διόδια, ενώ κάνατε σύμβαση παραχώρησης, είπε απευθυνόμενος στο ΣΥΡΙΖΑ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, εξηγώντας ότι σύμβαση παραχώρησης χωρίς επιβολή διοδίων δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, πράγματι με ΣΔΙΤ σε πολλές περιπτώσεις γίνεται να μην μπουν διόδια, όμως ο ΒΟΑΚ είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος που κατασκευάζεται σήμερα στην Ευρώπη και “για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, είναι ένα πανάκριβο έργο και πρέπει να μπουν διόδια δυστυχώς [..] Η διγλωσσία είναι προνόμιο του ΣΥΡΙΖΑ και το έχετε αποδείξει και στην Κρήτη” πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής. Διαβεβαίωσε πάντως ότι θα δοθούν εκπτωτικά πακέτα στους μόνιμους χρήστες του ΒΟΑΚ .Σημείωσε όμως ότι “είναι άλλο αυτό και άλλο το “όλοι τσάμπα” που έταζε ο ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ήξερε ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί ποτέ”.capital.gr
Τα σχόλια είναι κλειστά.