Ο βουλευτής Ηρακλείου του ΜέΡΑ25, Γιώργος Λογιάδης, που συμμετείχε χθες στη συνεδρίαση του Περιφερειακό Συμβούλιο για το ΒΟΑΚ, μεταξύ άλλων σημείωσε ότι:
Το ΜέΡΑ25, έχει τονίσει και επαναλαμβάνει ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι το μόνο μέσο μεταφοράς για κατοίκους και επισκέπτες, και παράλληλα με τους σχεδιασμούς για τον νέο ΒΟΑΚ, είναι επιτακτική η ανάγκη για την ύπαρξη ενός μέσου σταθερής τροχιάς- τρένου που θα συνδέει το Ηράκλειο με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, το οποίο είναι οικολογικό και προστατεύει το περιβάλλον.
ΒΟΑΚ χωρίς ΝΟΑΚ δεν νοείται, όταν παράλληλα κατασκευάζεται και το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι, η Κρήτη είναι μία και ενιαία.
Είναι απαραίτητη η σύνδεση αεροδρομίου Χανίων με ΒΟΑΚ.
Το υπάρχον οδικό δίκτυο και οι κάθετοι δρόμοι π.χ. Ηρακλείου – Μεσαράς, είναι υποβαθμισμένοι, ασυντήρητοι και επικίνδυνοι.
Η πολιτεία στήριξε επιχειρήσεις 1δις ευρώ όπως τη Fraport και την Aegean, έδωσε απευθείας αναθέσεις 7 δις ευρώ και δεν μπορεί να δώσει μερικά εκατομμύρια παραπάνω για νέες χαράξεις του ΒΟΑΚ με τις προτεινόμενες ευρείες νότιες παράκαμψεις Ρεθύμνου-Ηρακλείου όπως προτείνουν οι τοπικές κοινωνίες.
Υπάρχει αναγκαιότητα υπογειοποίησης τμημάτων επί του ΒΟΑΚ και άρτια κατασκευή των γεφυρών με νέες τεχνολογίες αντισεισμικής κατασκευής.
Για το Ηράκλειο, ο κόμβος Φοινικιάς πρέπει οπωσδήποτε να μην καταργηθεί, ο κόμβος του αεροδρομίου Ηρακλείου πρέπει να επεκταθεί προς τη ΒΙΠΕ Ηρακλείου, ενώ στο Κακό Όρος πρέπει να γίνει νέα χάραξη με δημιουργία σήραγγας.
Δεν υπάρχουν αντιρρήσεις ως προς το νέο κόμβο στο ΠΑΓΝΗ.
Σημειώνεται η έλλειψη μελέτης ομβρίων υδάτων και διατάξεων ανάσχεσης της πλημμυρικής απορροής, σε συνάρτηση με την οικιστική ανάπτυξη αλλά και την κλιματική αλλαγή.
Η αναγκαιότητα ηχοπετασμάτων ώστε να περιοριστούν τα επίπεδα θορύβου και η ηχορύπανση.
Δημιουργία χώρων δημόσιας υγιεινής (δημόσιες τουαλέτες).
Οι παράπλευροι του ΒΟΑΚ δρόμοι στο Ηράκλειο και σε όλους τους δήμους να γίνουν με έξοδα του ΒΟΑΚ και όχι των ΟΤΑ.
Το ΜέΡΑ25 είναι αντίθετο στα διόδια, διότι το έργο αυτό πρέπει να είναι δημόσιο και όχι ιδιωτικό, όπως προβλέπεται να υλοποιηθεί, με τη μέθοδο της παραχώρησης και των ΣΔΙΤ, αλλά μέσω του προγράμματος δημόσιων επενδύσεων.
GPS/ google θα πρέπει να μελετά την καταλληλόλητα του δρόμου σε συνδυασμό με το κυκλοφοριακό φόρτο και να μην κατευθύνει μέσα από στενούς, επικίνδυνους και ακατάλληλους δρόμους.
Θα πρέπει όμως άμεσα να αποκατασταθούν οι επικίνδυνες φθορές του σημερινού δικτύου, να γίνουν τοπικές αναβαθμίσεις όπου απαιτούνται άμεσα και να βελτιωθεί αισθητά η εικόνα του, όχι μόνο για θέματα καλλωπισμού, αλλά οδικής ασφάλειας.
Αντικατάσταση πινακίδων που έχουν φθορές και κοπή βλάστησης στα σημεία που αυτή κρύβει την ορατότητα.
Τα σχόλια είναι κλειστά.