Ιεράπετρα: Δικαίωση δανειολήπτη με διάσωση της περιουσίας του και «κούρεμα» του χρέους του κατά 93%
Ιεράπετρα: Δικαίωση δανειολήπτη με διάσωση της περιουσίας του και «κούρεμα» του χρέους του κατά 93%
Αισιόδοξα είναι τα αποτελέσματα από τα Ειρηνοδικεία της Κρήτης με θετικές αποφάσεις για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά , εν μέσω κορωνοϊού, δίνοντας την προσδοκώμενη ελπίδα για την επόμενη ημέρα, σε χιλιάδες υπερχρεωμένους καταναλωτές που έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του ν.3869/2010, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης:
Θετική είναι η απόφαση που εξέδωσε το Ειρηνοδικείο Ιεράπετρας για οφειλέτη με προβλήματα αναπηρίας και υγείας, ο οποίος εντάχθηκε στις ευεργετικές διατάξεις του νόμου Κατσέλη ,»περί υπερχρεωμένων νοικοκυριών».
Αναλυτικά και σύμφωνα με την απόφαση:
Ο εν λόγω καταναλωτής ,είχε αναλάβει 4 δάνεια ,ανερχόμενα στο συνολικό ποσό των 59.590,22 ευρώ.
Οικογενειακή κατάσταση: Είναι άγαμος , χωρίς παιδιά
Περιουσιακά στοιχεία που έχει στην διάθεση του:
α)Διαθέτει κύρια κατοικία
β)Διαθέτει αγροτικά ακίνητα .σε συνιδιοκτησία
γ)Διαθέτει Ι.Χ αυτοκίνητο ,παλαιάς ημερομηνίας κυκλοφορίας
Εισόδημα που διαθέτει: To ποσό από το αναπηρικό επίδομα
Το Δικαστήριο της Ιεράπετρας, αφού έλαβε υπόψη του, τα στοιχεία του φακέλλου ,την υπάρχουσα νομοθεσία, τα όσα κατατέθηκαν από τους αντιδίκους, έκρινε ότι»η παρούσα οικονομική κατάσταση του οφειλέτη,σε συνδυασμό με τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει είναι μη αντιστρεπτέα και δεν αναμένεται βελτίωση αυτής, γι αυτό και αποφάσισε:
-Καθορίζει «μηδενικές δόσεις» τριετίας, σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν.3869/2010
-Διάσωση α κατοικίας.Εξαιρεί, από την εκποίηση την πρώτη κατοικία του και του επιβάλλει την υποχρέωση να καταβάλλει,το ποσό 4.001,41 ευρώ σε δόσεις τριετίας.(111,15 Χ36)
-Καθορίζει δόσεις τριετίας(36 μηνών) δηλ.111,15ευρώ τον μήνα επί 36 δόσεις .Συνολικά θα καταβάλει ΜΟΝΟ 4.001,41 ευρώ.
δηλ. από τις 59.590,22 ευρώ. δηλ. θα έχει «κούρεμα» 93%
Τέλος, ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι τα γραφεία της ΄Ενωσης δεν δέχονται την φυσική παρουσία του καταναλωτή, όμως η προστασία ,η στήριξη και η συμβουλευτική, συνεχίζεται με τις μεθόδους τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής καθοδήγησης και στήριξης.
Για πληροφορίες καταγγελίες για θέματα καταναλωτή, στο email της ΄Ενωσης epkxan@gmail.com
Τα σχόλια είναι κλειστά.