Η Grecotel Visionary Xορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

Ημερομηνία:

Ως βασικός-Visionary Xορηγός ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel στηρίζει τη νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” επενδύοντας σταθερά στις πρωτοποριακές ιδέες που φέρνουν στο προσκήνιο την Ελλάδα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας.

Η πρωτοβουλία αυτή, που στόχο έχει την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, παρουσία πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια της Marketing Greece, μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της Ελλάδας, «αποκρυπτογραφώντας» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης.

Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών. Σε αυτή την κατεύθυνση, η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, ενισχύοντας την εξάπλωση της προβολής στο διεθνές κοινό. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας.

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο.

Σε αυτό το πλάισιο, ο Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel, εκπροσωπώντας τον Όμιλο Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel υπογράμμισε: «Με πολλή χαρά και ακόμα μεγαλύτερη προσδοκία ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη-Grecotel συνεχίζει τη χορηγία του προς τη Marketing Greece, το έργο της οποίας στήριξε αμέσως με το ξεκίνημά της.

Οι συνεργασίες των κλαδικών φορέων με τον ιδιωτικό τομέα και οι κάθε είδους συνέργειες είναι παραπάνω από αναγκαίες για να ανταποκριθούμε σήμερα στις απαιτήσεις των καιρών και το διεθνή ανταγωνισμό.

Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα. Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στον σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος.»

Ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel, με προσήλωση στην καινοτομία και στην ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, βρίσκεται σταθερά στο πλευρό όλων εκείνων που μοιράζονται το όραμα της ανάδειξης της ελληνικής φιλοξενίας και παράδοσης, του τόπου μας και του πολιτισμού του.

Με σταθερό προασαντολισμό την πρωτοπορία, η Grecotel συμβάλλει έμπρακτα με όσα μέσα διαθέτει σε κάθε ενέργεια που προβάλλει την μοναδικότητα της Ελλάδας, ανάγοντας τη χώρα μας σε κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Τι ήταν τελικά το άστρο της Βηθλεέμ

Τι ήταν στ’ αλήθεια το άστρο των Χριστουγέννων…; Περισσότερα...

Παναγία των Παρισίων: Τα θυρανοίξια του Ναού...

Παρουσία υψηλών προσκεκλημένων η Παναγία των Παρισίων ανοίγει με...

Τι ήταν τελικά το άστρο της Βηθλεέμ

Τι ήταν στ’ αλήθεια το άστρο των Χριστουγέννων…; Περισσότερα...

Παναγία των Παρισίων: Τα θυρανοίξια του Ναού...

Παρουσία υψηλών προσκεκλημένων η Παναγία των Παρισίων ανοίγει με...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
VAVOULAS GROUP 300×250
SYNKA 300X250
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ-4-GOD’S GIFT-CROISSANT-RETHYMNO-300X250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Πληρωμές: Τι πρέπει να καταβάλουμε στην εφορία μέχρι το τέλος του έτους

Αντίστροφη μέτρηση για τις πληρωμές του έτους. Η εφορία...

Εορτολόγιο 29 Δεκεμβρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα – Η μνήμη των Αγίων Νηπίων

Σήμερα, Κυριακή 29 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το εορτολόγιο του...