Η φέτα κερδίζει τη μάχη των εξαγωγών
Ο «λευκός χρυσός της Ελλάδας» έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης καθώς προσελκύει το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών που βολιδοσκοπούν την αγορά για να μπουν μέσω εξαγορών
Η φέτα κερδίζει τη μάχη των εξαγωγών
Την αποκαλούν και όχι άδικα «λευκό χρυσό της Ελλάδας» και είναι το πλέον αναγνωρίσιμο ελληνικό τρόφιμο διεθνώς.
Η φέτα η οποία έχει κατοχυρωθεί ως προϊόν ΠΟΠ κερδίζει συνεχώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών εκτός Ελλάδας δείχνοντας τις προοπτικές ανάπτυξης που έχει και τα σημαντικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει στην ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ προσελκύει το ενδιαφέρον και ξένων επενδυτών που βολιδοσκοπούν την αγορά για να μπουν μέσω εξαγορών.
Τα έσοδα από τις εξαγωγές φέτας ξεπερνούν ετησίως τα 340 εκατ. ευρώ, με τη ζήτηση να αυξάνεται συνεχώς. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία της Icap, η φέτα αποτελεί το πρώτο εξαγωγικό τυρί της χώρας μας, με το μερίδιο στις συνολικές εξαγωγές τυριών να είναι στο 76,8%. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα παράγονται περίπου 120.000-130.000 τόνοι φέτας, με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% της παραγωγής των μεγάλων και μικρών εταιρειών του κλάδου, που όμως καλύπτουν μόλις το 10% της ζήτησης στην ΕΕ, η οποία εκτιμάται σε 500.000 τόνους.
-Ποια είναι η πρώτη εξαγωγική αγορά για τη φέτα;
-Τι έχει κάνει η ΕΕ για την κατοχύρωση της ονομασίας «φέτα« στην Ελλάδα;
-Τι ισχύει για τις χώρες όπου δεν υπάρχει η προστασία των ΠΟΠ προϊόντων;
Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση των ΝΕΩΝ της Μ. Δευτέρας
Τα σχόλια είναι κλειστά.