Έρευνα Klarna: 9 στους 10 Έλληνες θα κάνουν περισσότερη οικονομία τις φετινές γιορτές

Ημερομηνία:

H έρευνα της Klarna για την εορταστική περίοδο δείχνει ανησυχίες των καταναλωτών για τις δαπάνες τους και στις 15 χώρες που συμμετείχαν στη μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς
Σημαντική είναι η επίδραση του πληθωρισμού στην καταναλωτική συμπεριφορά όπως αποτυπώνεται στην νέα έρευνα της Klarna, με το 89% των Ελλήνων καταναλωτών να επηρεάζεται περισσότερο από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, ξεπερνώντας μάλιστα το 67% του μέσου όρου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, με τη συμμετοχή περισσότερων από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Η μελέτη σημειώνει ότι το 84% των Ελλήνων καταναλωτών εκφράζει την ανησυχία του για τα οικονομικά του κατά τη διάρκεια των εορτών, με το 89% να προτιμά οικονομικές επιλογές. Συγκεκριμένα, το 64% των Ελλήνων αναζητά οικονομικά προϊόντα λόγω του πληθωρισμού. Καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορτών, το 84% των Ελλήνων καταναλωτών εκφράζει ανησυχίες για τα οικονομικά του, σε αντίθεση με το 71% παγκοσμίως.

Το checkout και η ανησυχία για τις πιστωτικές κάρτες
Στο checkout, το 67% των Ελλήνων καταναλωτών δυσκολεύεται να αποφασίσει ποια προϊόντα θα κρατήσει και ποια θα αφαιρέσει από το καλάθι. Επιπλέον, ένα 58% εκφράζει ανησυχία σχετικά με τις οφειλές από τις πιστωτικές κάρτες κατά την περίοδο των εορτών, και το 42% παραδέχεται ότι είναι απίθανο να εξοφλήσει ολόκληρο το χρέος της πιστωτικής του κάρτας μετά τις διακοπές.

Οι προτεραιότητες στις δαπάνες κατά την εορταστική περίοδο στην Ελλάδα
Ως προς το διαχωρισμό του προϋπολογισμού για τις δαπάνες στις εορτές, η μελέτη υπογραμμίζει ότι το 39% των καταναλωτών σκοπεύει να δαπανήσει τα περισσότερα χρήματα για δώρα, και το 33% σε φαγητό. Όσον αφορά τις προσωπικές αγορές ενόψει των εορτών, το 44% των Ελλήνων σκοπεύει να αγοράσει νέα προϊόντα μόδας και ομορφιάς, ενώ από αυτούς το 47% εστιάζει σε παπούτσια, το 34% σε casual ρούχα και το 34% σε προϊόντα μακιγιάζ.

Αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες: πιο οικονομικές επιλογές
Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν πρόθεση να δώσουν προτεραιότητα σε πιο οικονομικά προϊόντα, να μειώσουν τις δαπάνες για μη απαραίτητα είδη και να αγοράσουν λιγότερα προϊόντα συγκριτικά με προηγούμενα έτη. Αυτό αντανακλά μια συνειδητή προσπάθεια προσαρμογής στις οικονομικές δυσκολίες και φανερώνει πως οι καταναλωτές ενημερώνονται πριν αποφασίσουν να αγοράσουν.

Προϋπολογισμός και παρακολούθηση των οικονομικών δαπανών
Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει μια θετική τάση, καθώς το 52% των καταναλωτών στην Ελλάδα σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα οικονομικό πλάνο για τις δαπάνες των εορτών και δεσμεύεται να το τηρήσει. Επίσης, το 66% παρακολουθεί τις δαπάνες του καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καταγράφοντας όλα τα έξοδα που πραγματοποιεί.

«Καθώς οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με τις οικονομικές προκλήσεις, η έρευνα της Klarna για την περίοδο των εορτών υπογραμμίζει τη σημασία του οικονομικού πλάνου, της παρακολούθησης των δαπανών και της λήψης αποφάσεων με βάση πληροφορίες για την εορταστική περίοδο. Εμείς στην Klarna παρέχουμε στους καταναλωτές τα κατάλληλα εργαλεία για να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους, να αναπτύξουν έξυπνες καταναλωτικές συνήθειες, βοηθώντας τους να παραμείνουν ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους” δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 103 εκατομμύρια ευρώ...

Μεγάλα κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει κάθε μέρα το...

ΓΣΕΕ:Η γυναίκα και η μάχη είναι έννοιες...

8 ΜΑΡΤΗ 2025 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Η...

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 103 εκατομμύρια ευρώ...

Μεγάλα κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει κάθε μέρα το...

ΓΣΕΕ:Η γυναίκα και η μάχη είναι έννοιες...

8 ΜΑΡΤΗ 2025 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Η...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Χανιά:Συλλαλητήριο για τα Τέμπη από τη Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών

ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ -ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ Η ΟΡΓΗ-ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ...

Συνάντηση Δημάρχου Γαύδου με τον Περιφερειάρχη Κρήτης

Η Δήμαρχος Γαύδου Λίλιαν Στεφανάκη επισκέφθηκε σήμερα τον Περιφερειάρχη...

Στον Δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη η νέα Διοικήτρια της Τροχαίας Χανίων, Ευστρατία Κουλαρά

Τον Δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, επισκέφθηκε στο Δημαρχείο, η...

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 103 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε τον Φεβρουάριο

Μεγάλα κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει κάθε μέρα το...