Επιστολή – «ράπισμα» μαθητή: κ. Κεραμέως, με 20.988 μόρια «χάνω τη σχολή μου»!

Ημερομηνία:

Ανοικτή επιστολή στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στέλνει επωνύμως, μαθητής που έδωσε Πανελλήνιες και συγκέντρωσε 20.988 μόρια αλλά δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα.

Την επιστολή του δημοσιεύει το Alfavita.gr.

Αναλυτικά:

Αξιότιμη κα υπουργέ,

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και

Πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Η οργανωμένη φροντιστηριακή εκπαίδευση στην σύγχρονη Ελλάδα:...

Η φροντιστηριακή εκπαίδευση αποτελεί ένα διαχρονικό δεδομένο το οποίο...

Έγινε η απανθρωπιά συνήθειά μας

Είναι η ενήλικη απανθρωπιά, πανταχού παρούσα στα μικρά και...

Η οργανωμένη φροντιστηριακή εκπαίδευση στην σύγχρονη Ελλάδα:...

Η φροντιστηριακή εκπαίδευση αποτελεί ένα διαχρονικό δεδομένο το οποίο...

Έγινε η απανθρωπιά συνήθειά μας

Είναι η ενήλικη απανθρωπιά, πανταχού παρούσα στα μικρά και...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Δήμος Χανίων:Νέα χωροθέτηση λαϊκών αγορών από 01/4/2025 έως και 30/09/2025

Από τη Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Χανίων...

Ηράκλειο:Οι σπουδαστές του 1ου ΔΙΕΚ Ηρακλείου στο Επιχειρησιακό Κέντρο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ηρακλείου

Στο Επιχειρησιακό Κέντρο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Ηρακλείου, που βρίσκεται...

Ρέθυμνο:Συγχαρητήρια στον Ερμή Ζωνιανών για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Αθλητικό Όμιλο Επισκοπής

Συγχαρητήρια ανακοίνωση προς Ερμή Ζωνιανών “Ο Αθλητικός Όμιλος Επισκοπής συγχαίρει...

Η οργανωμένη φροντιστηριακή εκπαίδευση στην σύγχρονη Ελλάδα: όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων

Η φροντιστηριακή εκπαίδευση αποτελεί ένα διαχρονικό δεδομένο το οποίο...