Το υπουργείο Εργασίας εξετάζει πώς μπορεί το επίδομα ανεργίας να καταστεί πιο αποτελεσματικό.
Έτσι, όπως προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της διαδικτυακής παρουσίασης της νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp, έρχονται ριζικές αλλαγές.
«Στόχος μας είναι να δούμε πώς μπορεί το επίδομα ανεργίας να γίνει πιο αποτελεσματικό, με άλλα λόγια πώς μπορεί να στηρίζει καλύτερα τους ανέργους», είπε ο κ. Χατζηδάκης.
Όσον αφορά στο ΟΑΕΔapp, τόνισε πως:
«- Tα διάσπαρτα call centers θα λειτουργούν με ενιαίο τρόπο.
– Η τακτική του “κατεβασμένου ή και του σπασμένου τηλεφώνου” θα τελειώσει και ο πολίτης θα λαμβάνει απάντηση στο ερώτημα του γρήγορα και έγκυρα.
– Οι ιστοσελίδες των δημόσιων οργανισμών που εποπτεύονται από το υπουργείο μας θα αναβαθμιστούν και θα γίνουν κόμβοι ενημέρωσης, αλλά και απάντησης ερωτημάτων.
– Θα αξιοποιήσουμε και τα ΚΕΠ, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον πολίτη που δεν έχει τις ψηφιακές δεξιότητες ή που ζει σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχουν υποκαταστήματα π.χ. του e-ΕΦΚΑ ή του OAEΔ.
– Σταδιακά θα “μπαίνουν στο παιχνίδι” και νέες ψηφιακές υπηρεσίες όχι μόνο από τον ΟΑΕΔ, αλλά και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και το ίδιο το υπουργείο.
– Η καινοτόμος υπηρεσία myDeskLive, η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω βιντεοκλήσης, θα επεκταθεί πέραν από τον ΟΑΕΔ και την πολύ πετυχημένη εκδοχή του myOAEDlive, στον e-ΕΦΚΑ και, γι’ αυτό, βρισκόμαστε σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης».
Τα σενάρια για το επίδομα
Ένα από τα σενάρια που έχουν «πέσει» στο τραπέζι είναι αυτό του αυξημένου ποσού επιδόματος τον πρώτο καιρό μετά την απόλυση. Σταδιακά, μπορεί να μειώνεται.
Την ίδια ώρα, το επίδομα ενδέχεται να συνδεθεί περισσότερο με την κατάρτιση και την αναζήτηση εργασίας ως υποχρέωση του ανέργου.
Επίσης ζητούμενο είναι η αύξηση των δικαιούχων, καθώς σήμερα το επίδομα ανεργίας λαμβάνει κάτω του 20% των εγγεγραμμένων ανέργων στο μητρώο του ΟΑΕΔ.
Τα σχόλια είναι κλειστά.