Eνα βήμα παρακάτω θέλει να πάει ο ελληνικός τουρισμός επεκτείνοντας σε αυτή τη συγκυρία τη σεζόν εκτός της περιόδου αιχμής – Μεγάλη προσπάθεια για επέκταση της τουριστικής σεζόν με αρχή την Κρήτη
Eνα βήμα παρακάτω θέλει να πάει ο ελληνικός τουρισμός επεκτείνοντας σε αυτή τη συγκυρία τη σεζόν εκτός της περιόδου αιχμής.
Συγκεκριμένα κυριολεκτικές διαστάσεις αρχίζει να λαμβάνει το σχέδιο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, πέραν του Οκτωβρίου στον Νοέμβριο και υπό προϋποθέσεις και στους υπόλοιπους χειμερινούς μήνες, με άξονες αφενός τη δημοφιλία που έχει αποκτήσει διεθνώς η Ελλάδα, αφετέρου την πρόταση ενεργειακής εξοικονόμησης σε Βορειοευρωπαίους που θα επιλέξουν να περάσουν ένα μέρος του φετινού χειμώνα στην Ελλάδα.
Στην πράξη, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού θα χρηματοδοτήσει με ποσό-ρεκόρ –για τα δεδομένα του– της τάξης των 20 εκατ. ευρώ κοινές διαφημιστικές καμπάνιες με μεγάλους tour operators και αεροπορικές για την προώθηση της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού και για τον χειμώνα.
Πρόκειται για το πρόγραμμα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ. Ολα δείχνουν πως το στοίχημα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου τον χειμώνα, με θέλγητρο τις υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες και την εξοικονόμηση που αυτή μπορεί να εξασφαλίσει σε συνταξιούχους αλλά και άλλες κατηγορίες ταξιδιωτών του Βορρά, έχει αρχίσει να κερδίζεται.
Η γερμανική αεροπορική Lufthansa μαζί με όλες τις θυγατρικές της (eurowings, Swiss, Brussels, Austrian κ.ά.), η TUI Group, η Der Touristik, η Apollo που ειδικεύεται στα ταξίδια στις αγορές των σκανδιναβικών χωρών, η Seniorenreisen, που στο πελατολόγιό της δεσπόζουν οι ενώσεις συνταξιούχων της Αυστρίας, η Ideal Tours, η Springer Reisen και άλλοι με τους οποίους ο υπουργός έχει έρθει ήδη σε επαφή, δηλώνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο συμμετοχή.
Στόχος είναι η διατήρηση όλων των προγραμματισμένων υφιστάμενων πτήσεων από τη Βόρεια και την Κεντρική Ευρώπη προς την Ελλάδα –που είναι ήδη αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019– και, βεβαίως, η περαιτέρω αύξησή τους και κατά τους χειμερινούς μήνες, και ειδικότερα για την περίοδο Νοεμβρίου – Μαρτίου.
Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει, όπως προαναφέρθηκε, τη χρηματοδότηση ευρύτατου προγράμματος συνδιαφήμισης ταξιδιών με προορισμό την Ελλάδα κατά τον χειμώνα και εξελίσσεται μάλιστα σε συνεργασία και με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και τη Fraport Greece, όμιλοι οι οποίοι προσθέτουν στην προσπάθεια και τα δικά τους προγράμματα κινήτρων προς αεροπορικές.
Πόλος έλξης η Κρήτη
Παράλληλα με τη μαζική αυτή προώθηση ελληνικών προορισμών και ειδικότερα της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω αλλά και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, σε ταξιδιώτες της Βόρειας Ευρώπης, το υπουργείο Τουρισμού έχει προχωρήσει και στην εξασφάλιση της λειτουργίας ενός ελάχιστου απαραίτητου αριθμού ξενοδοχειακών κλινών στους ως άνω νησιωτικούς προορισμούς.
Ανοιχτά ξενοδοχεία
Είναι χαρακτηριστικό πως το υπουργείο Τουρισμού κατόπιν σχετικής διαβούλευσης με τις κατά τόπους ξενοδοχειακές ενώσεις έχει εξασφαλίσει πως θα παραμείνουν ανοιχτές όλο τον χειμώνα τουλάχιστον 1.900 κλίνες στο Ρέθυμνο, 2.000 κλίνες στα Χανιά, 3.500 κλίνες στη Ρόδο, 4.300 κλίνες στην Κω, ενώ στο Ηράκλειο αναμένεται να υφίστανται τουλάχιστον 2.500 κλίνες.
Πολύ περισσότερες είναι βεβαίως οι διαθέσιμες κλίνες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που, ούτως ή άλλως, αναμένεται να γνωρίσουν φέτος σημαντική ανάκαμψη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ως προορισμοί city break.
Από τα στοιχεία των κρατήσεων και από τις αγορές των εισιτηρίων για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, το τουριστικό ρεύμα όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά –σε αρκετές περιπτώσεις– ενισχύεται.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕhttps://www.neakriti.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.