Η Ελλάδα η μόνη χώρα στην ΕΕ που πέτυχε 50% μείωση των θανατηφόρων τροχαίων

Ημερομηνία:

Η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα της ΕΕ που πέτυχε το στόχο μείωσης των θανατηφόρων τροχαίων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% το 2020 σε σχέση με το 2010. Η βελτίωση του οδικού δικτύου, η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στα σύγχρονα αυτοκίνητα και η αύξηση του επιπέδου της οδηγικής κουλτούρας οδήγησε στη μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) στην Ελλάδα το 2020, σημειώθηκαν 54 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους, δηλαδή μειώθηκαν πάνω από το μισό (54%) συγκριτικά με το 2010 (113 θάνατοι). Έτσι η χώρα μας ξέφυγε από την προτελευταία θέση των πιο επικίνδυνων οδηγικά χωρών και βρέθηκε 8 θέσεις πιο πάνω, αφήνοντας πίσω της την Κροατία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Βουλγαρία, τη Λετονία και τη Ρουμανία.

Θεαματική άνοδο σημείωσε η χώρα μας και σχετικά με την ποιότητα του οδικού δικτύου το οποίο βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό, καθώς υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι που διασχίζουν όλη την Ελλάδα, ενώ κατασκευάζονται αρκετοί ακόμη οδικοί άξονες που θα ανεβάσουν περισσότερο τα επίπεδα ασφαλείας.

Στην Ευρώπη τους ασφαλέστερους δρόμους το 2020 τους είχε η Σουηδία με μόλις 20 θανάτους από τροχαία ανά εκατομμύριο κατοίκους, με την πρώτη τριάδα να συμπληρώνει η Μάλτα και η Δανία, με 21 και 28 θανάτους αντίστοιχα. Η Ισπανία βρέθηκε στην 4η θέση με 29 θανάτους, λίγο πιο πίσω βρέθηκε η Ιρλανδία μαζί με την Ολλανδία με 30 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, στην 7η θέση ήταν η Γερμανία με 33 θανάτους, ενώ την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσε η Σλοβενία με 38 θανάτους.

Από την άλλη στις τρεις τελευταίες θέσεις βρέθηκε η Ρουμανία που έχει τις χειρότερες επιδόσεις στην Ευρώπη με 85 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, η Λετονία με 73 θανάτους και η Βουλγαρία με 67 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους.

Όσον αφορά την χώρα μας, αναμένεται περαιτέρω ενίσχυση της οδικής ασφάλειας μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030 που βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και έχει ως απώτερο στόχο τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 50% έως το 2030.https://www.amna.gr/

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Με την πλάτη στον τοίχο η κυβέρνηση...

Η κυβέρνηση κεντρικά έχει αποφασίσει να κρατήσει... χαμηλούς τόνους...

Συναυλία «Οι Μουσικές των Μονοπατιών της Κρήτης»...

Η Περιφέρεια Κρήτης και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας διοργανώνουν,...

Με την πλάτη στον τοίχο η κυβέρνηση...

Η κυβέρνηση κεντρικά έχει αποφασίσει να κρατήσει... χαμηλούς τόνους...

Συναυλία «Οι Μουσικές των Μονοπατιών της Κρήτης»...

Η Περιφέρεια Κρήτης και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας διοργανώνουν,...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Εξιχνιάσθηκαν δυο περιπτώσεις κλοπών στο Ρέθυμνο

Συνελήφθη ημεδαπός κατηγορούμενος για κλοπές και...

Μητσοτάκης: Tον Ιανουάριο είχαμε πρωτογενές πλεόνασμα 2 δισ. ενώ στόχος ήταν 1,4 δισ.

«Το αυξημένο πλεόνασμα οφείλεται στον καλύτερο έλεγχο των δαπανών,...

Δήμος Ηρακλείου:Η ανασκόπηση του Αλέξη Καλοκαιρινού

Καλημέρα! Εύχομαι να είστε καλά. Συνεχίζουμε με παρεμβάσεις, έργα...

Χρονιά – ρεκόρ για την Κνωσό το 2024 – Περισσότεροι από 1.000.000 οι επισκέπτες

Το Ανάκτορο της Κνωσού, σύμφωνα με την κυρία Συθιακάκη...