Η επιλογή της Έλενας Ράπτη τον τελευταίο χρόνο να μην κάνει καμία αναφορά στην προσωπική της ζωή και τον γάμο της στις διάφορες συνεντεύξεις της έχει δημιουργήσει ψιθύρους για το τι συμβαίνει στον γάμο της. Σύμφωνα με δημοσίευμα που φιλοξενεί η εφημερίδα Πρώτο Θέμα και το ρεπορτάζ του Γιώργου Πετρίδη, η βουλευτής αποφάσισε να δώσει αθόρυβα τέλος στον γάμο της, έτσι όπως ακριβώς τον ξεκίνησε.
Οι φήμες για κρίση στον γάμο της άρχισαν λίγο μετά τον Μάιο του 2020 ενώ το γεγονός πως κυκλοφορεί χωρίς τη βέρα της ήρθε να ενισχύσει τις φήμες αυτές. Η στάση της αυτή έρχεται άλλωστε σε πλήρη αντίθεση με τη στάση που είχε κρατήσει έναν περίπου χρόνο πριν όταν χαμογελαστή απαντούσε σε ερωτήσεις για το πόσο άλλαξε η ζωή της προς το καλύτερο μετά τον γάμο της με τον αστυνομικό Κίμωνα Μπάλλα.
Οι φήμες φούντωσαν το τελευταίο διάστημα που ενώ οι φίλοι της προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν μαζί της ενώ εκείνη απέφευγε – σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα- να απαντά σε κλήσεις και μηνύματα παρά μόνο σε ότι είχε να κάνει με τη δουλειά της.
Τις τελευταίες δυο εβδομάδες, επιλέγει να επισκέπτεται μόνο την αδερφή της στη μπουτίκ που διαθέτει ενώ το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας της το αφιερώνει στην δουλειά της.
Η εκστρατεία μάλιστα “Ένα στα πέντε” που έχει αναλάβει προκειμένου να μπορέσει κάποια στιγμή να μπει ένα τέλος στην παιδική κακοποίηση είναι για εκείνη πρωταρχικός στόχος. H ίδια άλλωστε αγαπά πολύ όχι μόνο τη δουλειά της αλλά και τα παιδιά και αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται από το έργο της.
Ακόμη ένα στοιχείο που έρχεται να ενισχύσει τα σενάρια χωρισμού, σύμφωνα με το άρθρο, είναι το γεγονός πως στον λογαριασμό της στο instagram υπάρχουν μόνο φωτογραφίες που αφορούν τα επαγγελματικά της βήματα ενώ ακόμα και σε εκείνες που είναι με την οικογένειά της, ο σύντροφός της δεν υπάρχει πουθενά.
Μάλιστα, στις 14 Φεβρουαρίου την ημέρα γιορτής των ερωτευμένων δημοσίευσε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία με ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πιασμένο χέρι-χέρι συνοδεύοντας τη με το εξής κείμενο:
“Όταν το ζευγάρι έχει αγάπη μεταξύ του, τότε όλα ξεπερνιούνται ακόμα και εκείνα που δε διορθώνονται”.