” Τσουνάμι” οι πλειστηριασμοί και της πρώτης κατοικίας , όταν ο οφειλέτης ,δεν έχει την οικονομική ρευστότητα, να αντιμετωπίσει την αναστολή και ανακοπή αυτών, με δικαστικά μέσα.
Αναλυτικά:
Δανειολήπτης, από την περιοχή του Δήμου Χανίων, ανάπηρος ,με πιστοποιημένη αναπηρία 97%, ελεύθερος , χωρίς παιδιά, με μητέρα υπερήλικη 93 ετών, οφειλέτης καταναλωτικού δανείου, γύρω στις 27.000 ευρώ, οι serveres επεδίωξαν να του πλειστηριασουν το ακίνητο ,εμπορικής αξίας 400.000ευρω , με δρομολογημένο πλειστηριασμό , με τιμή εκκίνησης πρώτου εκτιθέμενου πλειστηριασμού στις 67.000 ευρω.
Ο εν λόγω οφειλέτης, πέρασε από αρκετά δικηγορικά γραφεία, τα οποία ” σήκωσαν τα χέρια ψηλά “, διότι ο εν λόγω οφειλέτης ,δεν διαθέτει οικονομική ρευστότητα για να αντιμετωπίσει τα έξοδα των δικογράφων και των δικαστικών παραβολων και βασικά είχε μεγαλύτερο πρόβλημα να αντιμετωπίσει τα της υγείας του, που σύμφωνα με μια βεβαίωση Δημοσίου Νοσοκομείου, έπειτα από ένα τροχαίο ατύχημα ,που του συνέβη εμπαινοβγαινε σαυτό ,με διάφορα χειρουργεία, με αποτέλεσμα να χάσει, το ένα χέρι του.
Θα πρέπει να ξέρουμε το oτι δυσκολία από συγκυρίες και να μας τύχουν ,υπάρχει και ο Τελευταίος λόγος…
Δεν χάνουμε ποτέ την ελπίδα μας… Υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι που πραγματικά έχουν συναίσθηση των προβλημάτων των συνανθρώπων μας.και χαριζουν την ελπίδα και το χαμόγελο,
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος συμβουλεύτηκε εκπρόσωπο του Δικηγορικού συλλόγου Χανίων ,o οποίος τον κατεύθυνε προς την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, όπου βρήκε την ζητούμενη ,”όαση”.
Τα πράγματα όπως τα είδε το Νομικό Τμήμα της Ένωσης, ήταν πολύ δύσκολα καθώς εκ μέρους των πιστωτών ,είχαν εκδοθεί αναγκαστικά μέτρα είσπραξης και δεν είχαν ανασταλεί και ανακοπεί με δικαστικό τρόπο.
Πάντως η λύση βρέθηκε, να σταλεί στην serveres ,αίτημα διμερούς διαμεσολάβησης ,εκ μέρους του Καταναλωτή μέσω της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης ,στο οποίο αιτείται η ρύθμιση του χρέους, αφού δοθεί 6 μήνο περιθώριο χρόνου, αφενός να καταβληθεί η αναπηρική σύνταξη του ενδιαφερομένου, αφετέρου να μισθωθεί το ακίνητο ,στο οποίο εκτός από κατοικία, διαθέτει και κατάστημα.
Μετά από αυτή την καθοδήγηση, την συμβουλευτική και ενέργεια της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης, ο ταλαιπωρημένος ποικιλοτρόπως συνάνθρωπος μας ,είδε να χαράζεται το γέλιο στην ψυχή του και να αποτυπώνεται στα χείλη του , ελπίζοντας ότι και στους serveres θα υπάρξουν άνθρωποι και όχι μηχανές…..
Τέλος,για τους οφειλέτες δανείων, σε Παγκρήτιο επίπεδο ,η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συμμετέχει στην ρύθμιση αυτών,, με την διμερή διαμεσολάβηση , εκπροσωπώντας τους δανειολήπτες μέλη της.
Για περισσότερη ενημέρωση και ραντεβού τηλ στο 2821092306 ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες από τις 9 έως και τις 12
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Τα σχόλια είναι κλειστά.