Σύμφωνα με καταγγελία καταναλωτριας , όχι μόνο παραπλανήθηκε, εξαπατήθηκε αλλά προπλήρωσε για παροχή υπηρεσιών , οι οποίες δεν εκτελέστηκαν ,αλλά κινδύνεψε, η ίδια.της η ζωή !!!.
Συγκεκριμένα : Η καταναλωτρια, απευθύνθηκε σε Κέντρο αισθητικής ,για εξάλειψη κοιλιακού λίπους και αντί αυτού η επέμβαση που της έγινε ,μόνο μαύρους μώλωπες τις δημιούργησε, στην κοιλιακή περιφέρεια, με αποτέλεσμα να της δημιουργηθεί τρόμος ,φόβος και πανικός και να ενημερώσει την επιχείρηση ότι δεν συναινεί ,για την συνέχιση των συνεδρίων ,ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων , για τις μη εκτελεσθεισες συνεδρίες, που είχε προκαταβάλει για όλο το πακέτο.
Η επιχείρηση ,αρνήθηκε στην επιστροφή των χρημάτων που μη νόμιμα προεισπραξε για υπηρεσίες που δεν προσεφερε , αλλά και υπήρξε αγενεστατη.η διαχείριση της επικοινωνίας, από τους υπαλλήλους της επιχείρησης.
Ζητώντας, η καταναλωτρια,τον ιδιοκτήτη της εταιρείας για να έρθει σε επικοινωνία μαζί του, δεν εμφανίστηκε ποτέ.
Η καταναλωτρια, έπειτα από αυτήν την δυσάρεστη περιπέτεια της, από την εταιρεία αισθητικής που επιχειρεί και στα Χανιά απευθύνθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , ζητώντας στην προστασία της και διεκδικώντας τα νόμιμα δικαιώματα της
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης έπειτα από αυτά
,1) ενημερώνει τους καταναλωτές ότι υπάρχει νομοθεσία που προστατεύει τα δικαιώματα τούς και οφείλουν να είναι προσεκτικοί ώστε να μην πέφτουν σε επιχειρήσεις που δεν τα σέβονται
2) Καλεί τις επιχειρήσεις ,να σέβονται τον καταναλωτή και να μην παραβιάζουν τα θεσμοθετημένα δικαιώματα του , διότι αφενός οι παραβαίνοντες την νομοθεσία τιμωρούνται και με Διοικητικά πρόστιμα , αλλά και Ποινικά από την αρμόδια Εισαγγελική Αρχή.
Για παράπονα και καταγγελίες τηλ στο 2821092306
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Τα σχόλια είναι κλειστά.