Το μοναδικό σε όλη την Κρήτη
Σε μία νέα καινοτόμα υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας στα ΚΕΠ, συμμετέχει και ο Δήμος Χανίων. Ο λόγος για το KEP-ePass, τη δυνατότητα που δίνεται στους πολίτες να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία, σε 31 ΚΕΠ της χώρας -μεταξύ των οποίων και το κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Χανίων.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:
• να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
• να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:
1. Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
2. Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα, που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
3. Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός, που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
4. Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Ανάμεσα στα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass, είναι και το Κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Χανίων, το μοναδικό σε όλη την Κρήτη.
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:
• εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
• οθόνες, που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
Τα σχόλια είναι κλειστά.