ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ….συνέχεια

Ειδικά στην Κρήτη που ο τεκμήριο απόδειξης κυριότητας το έχει το Δημόσιο , πρέπει η αμετάκλητη δικαστική απόφαση , να στηρίζεται σε συμβόλαιο  προ του έτους  1946, μεταγεγραμμένο.

ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ….συνέχεια

Επειδή   έχουνε ειπωθεί πολλα , γραφεί πάρα πολλά και οι τηλεδιασκέψεις καλά κρατούν, ίσως για να αποσβαίνουνε τον σεισμό που επέρχεται και να τον μετατρέψουν σε ..κραδασμό , είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε.
Δεν το κάνουμε για άλλο λόγο , αλλα γιατί οι αρμόδιοι φορείς δεν παρεμβαίνουνε Δημόσια ,αλλα μετέχουνε σε τηλεδιασκέψεις ,σαν ουρά του συστήματος.

Μιλάμε για το Τεχνικό Επιμελητήριο , το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο , τον Δικηγορικό  Σύλλογο ,αλλα και τον Συμβολαιογραφικό Σύλλογο Χανίων.

Κοντά σε αυτούς έχουμε και όλους τους αιρετούς που ευρίσκονται σε θέσεις ευθύνης που το μόνο που κάνουνε ,είναι υποσχέσεις ιδεες εκτος τοπου ,χρόνου και Νομοθεσίας,έτσι για να περάσει η μπόρα και…βλέπομε!

Έχουμε και λέμε λοιπον.

-Ότι με βάση την Νομοθεσία εχει χαρακτηρισθεί Δασικη έκταση ( ΔΔ) είναι Δημόσια έκταση ΕΚΤΟΣ ,αν  υπάρχει αμετάκλητη δικαστική απόφαση  η απόφαση του Συμβουλίου Ιδιοκτησίας Δασών.

-Οι  παραπάνω αποφάσεις   για να εκδοθούνε , πρέπει να υπάρχει μεταγεγραμμένος τίτλος –προ του έτους 1890.

Ειδικά στην Κρήτη που ο τεκμήριο απόδειξης κυριότητας το έχει το Δημόσιο , πρέπει η αμετάκλητη δικαστική απόφαση , να στηρίζεται σε συμβόλαιο  προ του έτους  1946, μεταγεγραμμένο.
  • -Για δασομένους αγρούς ( ΑΔ ) πρέπει να αποδείξεις –ομοίως κυριότητα με τίτλους –πριν το έτος 1946.
  • -Όταν η έκταση είναι χορτολιβαδική   και το 1945   και σήμερα ( ΧΧ )  – ΕΙΝΑΙ Δημόσια όπως τα παραπάνω – και πρέπει μόνο με δημόσιους τίτλους κυριότητος να θεωρηθούνε ιδιωτικές εκτάσεις η όπως παραπάνω να αποδειχθεί η κυριότητα  τους με αμετάκλητη δικαστική απόφαση που μόνο με τίτλους προ του έτους 1946 και πολύχρονη δικαστική διαδικασία μπορεί να τεκμηριωθεί.
Όμως ,αν καποιος αποδείξει με συμβόλαια  συνταχθέντα μετα το 1946 , η αποδείξει  με Ε9 – ΟΣΔΥ –  ΕΛΓΑ  ότι το νέμεται ιδιοκτησία ΧΟΡΤΟΛΙΒΑΔΙΚΗ  μπορεί να την  εξαγοράσει για να συνεχίσει να παίρνει γεωργικές η κτηνοτροφικές επιδοτήσεις !

Η Νομοθετημένη εξαγορά στοιχιζει το ¼ της αντικειμενικής αξίας + πρόστιμο περιβαντολογικού  ισοζυγίου!

( Να σημειωθει ότι το καλό μας κρατος ετοιμάζεται τις αντικειμενικες τιμές να τις  φέρει στην αγοραία αξία , που ειδικά για ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ εκτάσεις η αξία τους θα πολλαπλασιασθει.)

Με βάση τα παραπάνω

Γρηγορείτε – οι καιροί ου μενετοι!

Οι Δασολόγοι και το Δασαρχείο καλά έκαναν τη δουλειά τους που ήτανε και είναι κολοσσιαία.

Έχουνε ενεργήσει με βάση την υφιστάμενη Νομοθεσία και την επιταγή του εκσυγχρονισμού και του εξορθολογισμού.

Λάθη υπάρχουνε !

Για αυτόν τον λόγο γίνονται και οι αντιρρήσεις

Όμως το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τα λάθη.

Είναι η Νομοθεσία που  σας ανέφερα παραπάνω.

Είναι η κοροιδια ότι δεν συμβαίνει τίποτα και σιγά σιγά όλα θα διορθωθούνε.

Είναι η άμεση ανάγκη εκσυγχρονισμού της δαιδαλώδους Νομοθεσίας με βάση τις ανάγκες των πολιτών που αυτές οι αναγκες θα πρέπει να είναι και ανάγκες και ζητούμενο της κοινωνίας ολόκληρης.

Χρειάζεται άμεση πρόσληψη δασοτεχνικού και όχι μονο, προσωπικού , για να μπορούν να εξυπηρετήσουνε τον πολίτη , μάλιστα σε καιρούς άσχημους , εν μέσω πανδημίας.

Πρέπει το κράτος να αναλάβει επι τέλους τις ευθύνες του.

Παρεπιπτόμτως,πόσες αγοροπωλησίες έχουνε γίνει σε εκτάσεις που σήμερα με βάση την Νομοθεσία χαρακτηρίζονται ΔΑΣΙΚΕΣ και η μεταβίβαση τους από ιδρύσεως Ελληνικού Κράτους γινότανε με υπεύθυνη δήλωση ότι δεν είναι Δασική η μεταβιβαζόμενη έκταση και το Κράτος και οι …μεσολαβούντες έβγαζαν χρήμα…

Δημήτρης Καλογεράκης

Επίτιμος Αγρονόμος – Τοπογράφος Μηχανικός Ε.Μ.Π

Τα σχόλια είναι κλειστά.