Για ακόμη μία εξεταστική, και μετά τις παράλογες απαιτήσεις του Σεπτεμβρίου όπου προβιβάστηκαν μόλις 18 συμφοιτητές μας, η κυρία Μανουσάκη προέβη σε νέο κρεσέντο παράλογων απαιτήσεων. Για να αναλογιστεί κανείς την κρισιμότητα του συγκεκριμένου μαθήματος πρέπει να τονιστεί το εξής: Το μάθημα «Λογισμός μίας μεταβλητής» είναι μάθημα του 1ου εξαμήνου και η αλυσίδα του φτάνει μέχρι το 6ο εξάμηνο σπουδών. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αλυσίδα του προγράμματος σπουδών και είναι προαπαιτούμενο για άλλα 5 μαθήματα.
Η κυρία Μανουσάκη, λοιπόν, αποφάσισε πως φέτος ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος πρέπει να αλλάξει. Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε πως μόνο όσοι έχουν προβιβάσιμη βαθμολογία στα “τεστάκια” που έγιναν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου έχουν δικαίωμα να εξεταστούν στις εξεταστικές του Ιανουαρίου και Αυγούστου. Ωστόσο, μέχρι φέτος τα συγκεκριμένα “τεστ” λειτουργούσαν ως bonus για όποιον είχε προβιβάσιμο βαθμό στην τελική εξέταση.
Επομένως, εύλογα προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα: «Γιατί φέτος; Γιατί εν μέσω πανδημίας με τις βαρύτατες οικονομικές και υγειονομικές συνέπειες; Γιατί σε ένα μάθημα που το χρωστάει ήδη ένα πολύ μεγάλο μέρος των φοιτητών; Και πάνω απ’ όλα, γιατί σε ένα τόσο κρίσιμο μάθημα για την πορεία του φοιτητή τα επόμενα χρόνια;»
Σαν να μην έφταναν αυτά, η κυρία Μανουσάκη συνέχισε έχοντας και άλλες παράλογες απαιτήσεις για την ημέρα του τελικού διαγωνίσματος και της “προφορικής εξέτασης”. Συγκεκριμένα:
1. Απόσταση της κάμερας σε 1.5-2μ.
2. Κάθε φοιτητής έπρεπε να δείχνει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το δωμάτιό του
3. Κοινή χρήσης της οθόνης του ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ υπολογιστή κάθε φοιτητή
Όλα τα παραπάνω αποτελούν κατάφορη παραβίαση της ιδιωτικότητας των φοιτητών και του προσωπικού τους χώρου. Συν τοις άλλοις, πολλοί φοιτητές δεν διαθέτουν αρκετά μεγάλο δωμάτιο/γραφείο ώστε να μπορούν να τοποθετήσουν την κάμερα έτσι όπως ζητήθηκε αλλά ούτε την απαραίτητη ταχύτητα σύνδεσης στο διαδίκτυο προκειμένου να γίνει το «share screen», με αποτέλεσμα να αποκλειστούν αμέσως από την διαδικασία εξέτασης.
Στην τελική προφορική εξέταση, μάλιστα, οι ημερομηνίες για το πότε θα εξεταστεί κάθε φοιτητής ανακοινώνονταν μία με δύο μέρες πριν στερώντας του την ευκαιρία να προγραμματίσει τον χρόνο του. Το αποκορύφωμα ήταν για όσους εξεταζόντουσαν την Πέμπτη (28/01) που το πρόγραμμα ανακοινώθηκε μόλις την προηγούμενη μέρα.
Λαμβάνοντας υπόψιν τον καταλυτικό ρόλο του μαθήματος για την συνέχεια του φοιτητή στα επόμενα έτη και δεδομένων των παράλογων απαιτήσεων αλλά και των συνθηκών που επικρατούν ζητάμε:
1. Να περάσουν το μάθημα όσοι φοιτητές έχουν μέσο όρο μεγαλύτερο του 5 στα «τεστ» που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
2. Εξορθολογισμός της βάσης.
3. Να δοθεί η ευκαιρία να εξεταστούν είτε προφορικά είτε με επακόλουθο γραπτό διαγώνισμα όσοι φοιτητές δεν είχαν προβιβάσιμο βαθμό από τα τεστ χωρίς ωστόσο να παραβιάζεται ο προσωπικός τους χώρος.
4. Να έχουν την δυνατότητα να εξεταστούν τον Σεπτέμβριο όλοι οι φοιτητές ανεξαιρέτως από την επίδοσή τους στα τεστ.
ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ