politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad

Δ. Φραγκάκης: Πρόταση για την δημιουργία Μουσείου για τη Μάχη της Κρήτης

Ημερομηνία:

«Εκτός από τον πολιτισμό που αποτελεί έτσι κι αλλιώς ένα σημαντικό κίνητρο για την προσέλκυση ξένων επισκεπτών, η τοπική ιστορία μπορεί να αποτελέσει και αυτή ένα ισχυρό πλεονέκτημα για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προορισμών της Ελλάδας». Αυτό τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης μιλώντας σε διαδικτυακό σεμινάριο του History+ Lab της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

«Ήδη πριν από την πανδημία του Covid-19 είχαμε ξεκινήσει την χάραξη μιας στρατηγικής με στόχο την σταδιακή αλλαγή του προσανατολισμού του ελληνικού τουρισμού την επόμενη δεκαετία. Η επένδυση στην αυθεντικότητα και την ιδιαίτερη ταυτότητα των ελληνικών προορισμών αλλά και ο εμπλουτισμός του τουριστικού μας προϊόντος είναι οι κεντρικοί πυλώνες αυτής της νέας στρατηγικής. Οι συνέπειες της πανδημίας στον τουρισμό, μας υποχρεώνουν πλέον να τρέξουμε πιο γρήγορα προς την επόμενη μέρα και να αναδείξουμε τα τοπικά χαρακτηριστικά που θα ανανεώσουν και θα ενισχύσουν τους προορισμούς μας στις διεθνείς αγορές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης και συνέχισε λέγοντας:

«Έχουμε πολλά και σημαντικά αποθέματα όσον αφορά την τοπική ιστορία τα οποία δυστυχώς δεν έχουν ακόμα αξιοποιηθεί. Και δεν μιλάω μόνο για ‘άγουρες’ τουριστικά περιοχές της χώρας αλλά ακόμα και για ώριμους τουριστικά προορισμούς. Πάρτε για παράδειγμα την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Κρήτη όπου πριν από 80 χρόνια έγινε μία από τις εμβληματικότερες μάχες του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η Μάχη της Κρήτης. Λίγα πράγματα μπορεί να δει σήμερα ένας ξένος επισκέπτης στο νησί για αυτό το σημαντικό γεγονός ενώ ελάχιστα έχουμε αξιοποιήσει αυτό το κομμάτι της νεότερης ιστορίας μας ως κίνητρο για να προσελκύσουμε τουρισμό. Η δημιουργία ενός μουσείου για τη Μάχη της Κρήτης, στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας, αλλά και η χάραξη και ανάδειξη μιας ιστορικής πορείας που θα συνδέει τοποθεσίες και πολεμικά γεγονότα, είναι κατά την γνώμη μου σημαντικά έργα προτεραιότητας που πρέπει να ξεκινήσουν».

Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή του ο ΓΓ του ΕΟΤ ανέφερε ότι «Ο τουρισμός αλλάζει ήδη, ο ανταγωνισμός θα ενταθεί τα επόμενα χρόνια, οι προτιμήσεις των επισκεπτών εξειδικεύονται και το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν μπορεί να μείνει εκτός αυτών των τάσεων. Η ιστορία κάθε τόπου μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα προς αυτή την κατεύθυνση».

Στο σεμινάριο συμμετείχαν η κ. Μαριάννα Σκυλακάκη, CEO των αθηΝΕΑ, ο κ. Νίκος Καραφλός, Γενικός Διευθυντής του Boutique Hotel Dexamenes και η κ. Όλγα Μάνου, Διευθύντρια του Θεματικού Μουσείου Μύλων Λούλοι. Τη συζήτηση συντόνισε η κ. Μαρία Σαμπατακάκη, ιστορικός και ιδρύτρια του «hιστορισταί».

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Χανιά: Έσπασε παράθυρο στο πλοίο της γραμμής...

Aναστάτωση προκλήθηκε το Σάββατο στο πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» που...

Κρήτη: Είχε μεταφερθεί στην Ψυχιατρική του ΠΑΓΝΗ...

Ο 33χρονος Γάλλος οδηγήθηκε στο ΠΑΓΝΗ στην Κρήτη πριν...

Χανιά: Έσπασε παράθυρο στο πλοίο της γραμμής...

Aναστάτωση προκλήθηκε το Σάββατο στο πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» που...

Κρήτη: Είχε μεταφερθεί στην Ψυχιατρική του ΠΑΓΝΗ...

Ο 33χρονος Γάλλος οδηγήθηκε στο ΠΑΓΝΗ στην Κρήτη πριν...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
VAVOULAS GROUP 300×250
SYNKA 300X250
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ-4-GOD’S GIFT-CROISSANT-RETHYMNO-300X250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Χανιά: Έσπασε παράθυρο στο πλοίο της γραμμής στη μέση του ταξιδιού

Aναστάτωση προκλήθηκε το Σάββατο στο πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» που...

Παραμονή Χριστουγέννων στο MEGA με την Άννα Βίσση

Η απόλυτη Ελληνίδα σταρ έρχεται να «ζωντανέψει» τα φετινά...