Η Αποκεντρωμένη προχώρησε στην έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με την επένδυση να υλοποιείται σε οικόπεδο περίπου 40.000 τ.μ. με την κατασκευή καταστημάτων σε κάτι παραπάνω από 7.000 τ.μ., σε τέσσερα συνολικά κτίρια µε χώρους πώλησης, αποθήκες, χώρους µηχανολογικών εγκαταστάσεων, γραφεία, υπαίθριο χώρο στάθµευσης 260 θέσεων, καθώς και δεξαµενές νερού για άρδευση και πυρόσβεση.
Ήδη έχει εκπονηθεί η Μελέτη Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων Υπαίθριου Σταθµού Αυτοκινήτων και διαµόρφωσης τρισκελή ισόπεδου κόµβου, εισόδου-εξόδου χώρου στάθµευσης και διαµόρφωσης του χώρου στάθµευσης από τον Αύγουστο του 2020, ενώ με απόφαση της ∆/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του ∆ήµου Χανίων εγκρίθηκε η μελέτη “διαµόρφωσης των κάτωθι:
α) ισόπεδου κόµβου επί της οδού ∆εληγιαννάκη στην περιοχή Καλυκάς (Μετόχι Μπάρµπου) της πόλης Χανίων και
β) εισόδου – εξόδου µέσω της οποίας θα εξυπηρετείται ο προς δηµιουργία σταθµός αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση του πολυκαταστήματος
Να σημειωθεί τέλος ότι στις 20 του περασμένου Μαΐου εγκρίθηκε από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κρήτης η χωροθέτηση και η µελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων (ΜΚΕ) και σύνδεσης µε το πέριξ οδικό δίκτυο υπαίθριου σταθµού αυτοκινήτων συνολικής χωρητικότητας 260 θέσεων στάθµευσης ιδιωτικής χρήσεως που θα λειτουργεί µε αυτοεξυπηρέτηση στην υπό ανέγερση υπεραγορά.
Πηγή: parakritika.gr