Στα “κάγκελα”ο κόσμος με τη μείωση των δρομολογίων των ΚΤΕΛ- “Καταρρέουμε” λέει ο πρόεδρος
Δραματικές καταστάσεις με “φόντο” τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνης και τη μείωση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
Σε τραγικό σημείο έχει φτάσει η εξυπηρέτηση των πολιτών, μέσω των δρομολογίων του υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου. Η οικονομική κρίση που προέκυψε, λόγω του κορωνοϊού έχει μεταβάλλει-μειώσει δραματικά τη συχνότητα των δρομολογίων σε διάφορες περιοχές των Χανίων και του Ρεθύμνου, με συνέπεια, όσοι εξυπηρετούνταν μέσω των λεωφορείων του ΚΤΕΛ, να είναι πλέον κυριολεκτικά …στα κάγκελα!
Στο Flashnews.gr φτάνουν συνεχώς παράπονα αναγνωστών που αναφέρουν ότι “δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Δεν μπορούμε να κάνουμε πλέον τη δουλειά μας”!
Για παράδειγμα, για την περιοχή της Παλαιόχωρας τα δρομολόγια ήταν καθημερινά τρία και πλέον είναι ένα και μόνο τις καθημερινές, αφού το Σαββατοκύριακο έχει κοπεί η πρόσβαση για εκεί.
Το ίδιο συμβαίνει και με την περιοχή των Σφακίων που πλέον τα δρομολόγια από καθημερινά, έχουν γίνει τρία εβδομαδιαίως και μάλιστα με στάση, αποκλειστικά στη χώρα Σφακίων και όχι σε άλλα χωριά.
Πρόεδρος ΚΤΕΛ: “Κάνουμε προσεκτικές κινήσεις, με στόχο να υπάρχει βιωσιμότητα στην επιχείρηση”
Το Flashnews.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνης, Γιάννη Καψανάκη ο οποίος μας περιέγραψε την κατάσταση, η οποία σύμφωνα με τα όσα αναφέρει είναι “δραματική”.
“Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι αγγίζουμε την κατάρρευση! Έχουμε πτώση του τζίρου σε ποσοστό 90-95%. .Η κατάσταση είναι δραματική. Καταλαβαίνω την αγωνία των ανθρώπων. Πρέπει όμως να βάλουμε το δίλημμα αν θέλουμε να έχουμε ΚΤΕΛ ή όχι. Με τη διαχείριση που κανουμε είμαι σίγουρος ότι δεν θα κλείσουμε, αλλά πρόκειται για διαχείρηση οριακή, με δρομολογια ασφαλέιας. Κάνουμε προσεκτικές κινήσεις, με στόχο να υπάρχει βιωσιμότητα στην επιχείρηση”, επισημαίνει ο κ. Καψανάκης.
Την ίδια στιγμή που το ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου είχε βγάλει ανακοίνωση ότι επίκειται λουκέτο στην επιχείρηση, μέχρι τις 10 Ιουλίου και εφόσον δεν αλλάξει η κατάσταση.”Έχουμε 85% μείωση στις εισπράξεις μας και σκεφτόμαστε μόλις τελειώσουν τα δρομολόγια των μαθητών, να κλείσει το ΚΤΕΛ Ηρακλείου- Λασιθίου, εντελώς! Πιο συγκεκριμένα από τις 10 Ιουλίου. Περιμένουμε 10 μέρες να δούμε τι θα γίνει με τον τουρισμό, που απ ότι όλα δείχνουν , δεν πρόκειται να πάει καλά”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου κ. Χαχλιούτης.
Είναι σαφές ότι στα ΚΤΕΛ περιμένουν το άνοιγμα του τουρισμού για να μπορέσουν λίγο να “αναθαρρύσουν”. Όπως τονίζει στο Flashnews o πρόεδρος Γιάννης Καψανάκης μετά τις 15 Ιούλη θα έχουμε νέα δεδομένα, όταν πλέον ο τουρισμός θα έχει “ανοίξει”.
“Πρέπει να αυξηθεί η ζήτηση για να αυξήσουμε και τα δρομολόγια. Πρέπει και εμείς να ζήσουμε. Η επιχείρηση δεν επιδοτείται από πουθενά. Από το 1952 δεν υπάρχει επιδότηση για τις λεγόμενες “άγονες γραμμές”. Στην υπόλοιπη Ελλάδα έκαναν συμβάσεις με Δήμους για να εξυπηρετούν τον κόσμο. Είναι μια λύση για να υπάρξουν περισσότερα δρομολόγια. Αν δεν έρθει τουρισμός δεν θα έχουμε πρόοδο”, επισημαίνει ο κ. Καψανάκης που προσθέτει:
“Σεβομαι οτι ο κοσμος θελει δρομολόγια αλλα πρέπει και εμείς να φροντίσουμε να μην κλείσει το μαγαζί μας, να πληρώσουμε το προσωπικό μας και τα πετρέλαια που χρειάζονται. Κινούμαστε σε επίπεδο δανεισμού. Μετά τα μέσα Ιούλη ελπίζουμε να φτιάξει η κατάσταση. Το ΚΤΕΛ, αυτή τη στιγμή, είναι άδειο”.
Όπως μας τόνισε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, από τις 11 Μάρτη έως τις 24 Μαΐου (βάσει των οικονομικών στοιχείων που εστάλησαν στο Υπουργείο) η πτώση του τζίρου στα ΚΤΕΛ έφτασε 5 εκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα από τα ενεργά τουριστικά λεωφορεία έχουν καταθέσει πινακίδες το 90%.
Η κατάσταση είναι δραματική και ο κόσμος από την πλευρά του έχει σαφώς λόγους να διαμαρτύρεται διότι πλέον μεταβάλλεται ο τρόπος ζωής του και η καθημερινότητα του, από μία κατάσταση που δείχνει δύσκολα αναστρέψιμη…https://flashnews.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.