Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα παρευρέθηκε εις ένδειξη στήριξης τόσο στην εκπαιδευτικό που δέχτηκε την βάναυση δολοφονική επίθεση και η υπόθεση δικάζονταν χτες, Δευτέρα 21 Οκτωβρίου, όσο και στις 4 συναδέλφισσες νηπιαγωγούς οι οποίες μηνύθηκαν με την κατηγορία <<πρόκλησης ψυχολογικών τραυμάτων>> σε μαθητή κατά την διδασκαλία του μαθήματος <<Παίζω με το Φρίξο και μαθαίνω για το σώμα μου και τις διαπροσωπικές σχέσεις >>.
Η απόφαση του δικαστηρίου και η ποινή που επεβλήθη στον δράστη, για 4 χρόνια χωρίς αναστολή, ο οποίος αντιμετώπιζε έξι κατηγορίες για: επικίνδυνες σωματικές βλάβες, φθορά ξένης περιουσίας, απειλή και εξύβριση κατά της δασκάλας, ενδοοικογενειακή απειλή κατά της συζύγου του, παραβίαση δικαστικής απόφασης ασφαλιστικών μέτρων, είναι σεβαστή αλλά δεν μπορεί να μας ικανοποιεί. Τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές μας μένουμε απροστάτευτοι χωρίς νομικό πλαίσιο και διδάσκοντας σε σχολικές μονάδες οι οποίες υπολειτουργούν. Ελλείψεις καταγράφονται καθημερινά σε εκπαιδευτικό αλλά και σε βοηθητικό προσωπικό. Αν σε όλα αυτά συνυπολογιστούν και τα προβλήματα της σχολικής στέγης, η υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και οι συνεχείς περικοπές από την πλευρά της κυβέρνησης, το παζλ της εκπαίδευσης δεν φαίνεται να τελειώνει.
Το δεύτερο περιστατικό που εκδικάστηκε σήμερα Τρίτη 22 Οκτωβρίου αποτελούσε ένα από τα πολλά περιστατικά επιδίωξης εμπλοκής εξωσχολικών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παρόλο που η δική αναβλήθηκε για τις 16 Ιούνη, οι εκπαιδευτικοί θα είμαστε εκεί να υποστηρίξουμε τον παιδαγωγικό ρόλο και να καταθέσουμε την επιστημονική διάσταση επί του θέματος. Είναι οξύμωρο ένα πρόγραμμα εμπνευσμένο από το Αναλυτικό Πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και βραβευμένο με Παγκόσμια διάκριση, να μην χαίρει της αναγνώρισης που πρέπει.
Οι γονείς είναι σύμμαχοί στον αγώνας μας για ένα καλύτερο σχολείο. Μοιράζονται τις αγωνίες μας για το μέλλον των παιδιών τους και είναι σημαντικός ο ρόλος τους και η προσφορά τους στο σχολείο. Όμως, ο ρόλος τους είναι διακριτός και σταματά εκεί που αρχίζει η ευθύνη του εκπαιδευτικού.