Σε μια περίοδο σταθμό για την Κίσαμό μας, τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, αποδέχτηκα την πρόσκληση για συμμετοχή μου στις αυτοδιοικητικές εκλογές με τον συνδιασμό του Αντώνη Παρτσαλάκη. Τόσο η ενασχόλησή μου με τα ζητήματα που αφορούν την Εκπαίδευση, και τις σχολικές μονάδες του νομού, όντας πρόεδρος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, όσο και ως επιχειρηματίας στον τόπο μου, υπήρξαν οι λόγοι αυτής μου της συγκεκριμένης επιλογής.
Η Κίσαμος που ονειρευόμαστε για μας, για τα παιδιά μας, συνηθίσαμε να μας λένε, όλο <<αλλάζει>>, όλο <<εξελίσετε>>, προσδοκώντας ένα καλύτερο αύριο… Όμως, η πορεία του Δήμου των τελευταίων 10 ετών δείχνει ότι πορευόμαστε με στενές παρωπίδες ηθελημένα.
Στις δηλώσεις του κ. Μυλωνάκη διαβάσαμε μόνο για έργα τις περιφέρειας Κρήτης και του κράτους και όχι του Δήμου Κισάμου, διάβάσαμε ότι <<ο δήμος ήταν ιδιαίτερα ενεργός σε πολλούς τομείς όπως στον πολιτισμό, στον αθλητισμό, στην παιδεία κ.α.>>. Σημασία πάντα έχει η σειρά των πραγμάτων, η σειρά με την οποία εργάστηκε η δημοτική αρχή που υπηρέτησε ο κ Μυλωνάκης. Αυτή η δημοτική αρχή κατά σειρά προτεραιότητας τοποθετεί 3η την Παιδεία, και όχι τυχαία.
Κάθε δημοτική αρχή πρέπει να έχει στο Κέντρο της την Παιδεία, για να μπορέσει να υποστηρίξει την νέα γενιά. Μόνο στις οικονομίες εκείνες όπου επιζητάτε φτηνό εργατικό προσωπικό ακολουθείτε αυτό το μοντέλο διοίκησης και προσφοράς που εφάρμοσε η δημοτική αρχή του κ Μυλωνάκη στην Παιδεία.
Για κάποιους η κατασκευή του νέου Λυκείου και του ΕΠΑΛ είναι έργο του Δήμου. Διερωτώνται γιατί το κτίριο αυτό κρίθηκε κατεδαφισταίο; Διερωτώνται αν έγιναν οι συντηρήσεις που όφειλαν να γίνουν τόσες θητείες που ήταν δήμαρχος ο κ Μυλωνάκης και την θητεία που διετέλεσε δήμαρχος ο κ Σταθάκης;
Ομοία πολτική ακολουθήθηκε, και με το κλειστό Γυμναστήριο το οποίο δημοπρατήθηκε το 2005 για 994.142,80 ευρώ, με επιμετρήσεις εργασιών το 2008 να κόστιζουν 513.406,06 ευρώ και τον 2ο του 2009 να παρουσίαζουν έργα 842.492,53 ευρώ. Ποια δημοτική αρχή, ως ώφειλε, αναζήτησε, πού πραγματικά πήγαν τα χρήματα αυτά; Ετσί, σχεδόν 20 χρόνια μετά, συζητάμε για ένα εργό που αποδεδειγμένα οι προηγούμενοι αδιαφόρησαν ενώ διατέλεσαν, τουλάχιστον, μια φορά δημοτικοί άρχοντες.
Όσο επιφανειακά και ελαφρά την καρδία και αν εξετάζουμε τα ζητήματα της Παιδείας στην Κίσαμο, τα προβλήματα δεν μπορούν να κρυφτούν. Καμία μελέτη ανέγερσης νέου νηπιαγωγείου, ούτε πρόβλεψη για το 5ο Νηπιαγωγείο Κισάμου που στεγάζεται χρόνια τώρα στα κτίρια της Μητρόπολης Κισάμου και Σελίνου. Παρόμοια είναι και η κατάσταση στο 1ο δημοτικό σχολείο Κισάμου και στο δημοτικό σχολείο Δραπανιά , στα οποία από το 2004 έχουν τοποθετηθεί προκάτ αίθουσες διδασκαλίας χωρίς τον παραμικρό σχεδιασμό για ανέγερση σχολικών αιθουσών.
Ούτε ένα κονδύλιο, για την αγορά και ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλίσμού στα σχολεία, για μελέτες ενεργειακής αναβάθμισης σχολικών κτιρίων και εκσυγχρονισμού των μέτρων αντισεισμικής προστασίας και πυρόσβεσης όπως ορίζει ο νομοθέτης με όλες τις προβλεπόμενες άδειες για δημόσια κτίρια.
Ένας Καλλικρατικός δήμος όπως ο δήμος μας θα έπρεπε να έχει ήδη δική του αποκεντρωμένη δημοτική βιβλιοθήκη, με μόνιμο προσωπικό, όπου θα μπορεί να φιλοξενεί εκπαιδευτικά προγράμματα, αλλά και δράσεις με επίκεντρο την ιστορία του τόπου μας, το κάστρο της Κισάμου, την Γραμβούσα, την Πολυρρήνια κ.α.
Τα σχόλια είναι κλειστά.